استاندار گیلان از افزایش 400 درصدی افتتاح پروژه‌های این استان در دهه فجر خبر داد.

 

 

به گزارش ندای گیلان، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن مهر گیلان در بندر انزلی اظهار کرد: دهه فجر سال گذشته 627 میلیارد تومان پروژه در گیلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امسال 2 هزار و 800 میلیارد تومان پروژه افتتاح شد.

وی از افزایش 400 درصدی پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر گیلان نسبت به دهه فجر سال گذشته خبر داد و افزود: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان 2 هزار و 800 میلیارد تومان پروژه افتتاح شده که یک‌هزار و 600 میلیارد تومان از پروژه‌ها مربوط به بخش‌خصوصی است.

استاندار گیلان از 7 هزار و 590 واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف این استان خبر داد و یادآور شد: امروز 6 هزار واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان در انزلی افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 500 واحد بافت فرسوده امروز افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع 76 هزار واحد مسکن مهر گیلان در دست ساخت است که تاکنون 48 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و بقیه تا پایان سال 94 به پایان می‌رسد.

به گفته نجفی در دهه فجر امسال، 993 پروژه در زمینه گردشگری، صنعتی، کشاورزی، شیلات، عمران شهری، گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی، آسفالت راه‌های روستایی، فضای آموزشی، ورزشی و بهداشتی و درمانی، حمل و نقل و… افتتاح شده است.