«دونا بیرنه» 53 ساله، که به خاطر نوشیدن مقدار زیادی الکل حالت عادی نداشت، سوار اسب شد و به جاده‌ای در فلوریدا رفت

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،زن میانسال امریکایی به اتهام اسب سواری خطرناک در حالت مستی ازسوی پلیس بزرگراه بازداشت شد. «دونا بیرنه» 53 ساله، که به خاطر نوشیدن مقدار زیادی الکل حالت عادی نداشت، سوار اسب شد و به جاده‌ای در فلوریدا رفت. از آنجا که او با سرعت بالایی در میان خودروها می‌راند، پلیس گشت در جریان قرار گرفت و متوقفش کرد. این زن پس ازبازجویی وتفهیم اتهام به جرم خطر انداختن جان خود و مردم زندانی شده است.

جنایت اتوبوسی

تیراندازی افراد مسلح ناشناس به اتوبوسی در شهر «سانتا مونیکا»ی ایالت «کالیفرنیا»ی جنوبی امریکا، یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
به گفته شاهدان، این جنایت شامگاه شنبه به وقت محلی درحالی اتفاق افتاد که تعدادی از مسافران اتوبوس با افراد ناشناسی درگیری لفظی پیدا کردند. در این تیراندازی یک نفر کشته و 3 نفر نیز مجروح شدند. راننده اتوبوس که از تیراندازی وحشت کرده بود، خودرو ومسافران را با کشته‌ها و مجروحان به نزدیکترین ایستگاه پلیس برد. اما تلاش برای دستگیری مردان مسلح فراری ادامه دارد.

 

مجازات نه به شوهرسابق

مرد هندی وقتی نتوانست همسر سابقش را برای زندگی مشترک متقاعد کند، با ظرف اسید زن نگونبخت را سوزاند و متواری شد.
این زن که از متهم فراری دو فرزند دارد پس از 7 سال زندگی مشترک از او جدا شده و با خانواده مادری‌اش زندگی می‌کرد. قربانی اسید پاشی گفت: همسر سابقم با گذشت چند سال ازطلاق، خواسته بود که با هم زندگی کنیم. اما من که نمی‌دانستم چه سرنوشتی در انتظارم است با این درخواست مخالفت کردم. این اتفاق موجب شد همسر سابقم کینه به دل بگیرد و مرا مورد حمله اسیدی قرار دهد. این زن هم‌اکنون دربیمارستان بستری  و تحت درمان است.

شلیک به تبهکار زیر تیغ جراحی

رئیس باند قاچاق نفت درمکزیک، هنگامی که برای تغییر چهره و پاک کردن اثر انگشتش زیر تیغ جراحی رفته بود، با شلیک گلوله افراد ناشناس کشته شد. این تبهکار مکزیکی که به «ال کالیمبا» معروف است تحت تعقیب پلیس قرار داشت که کشته شد. این درحالی است که کارآگاهان مرگ او را توطئه گروه‌های رقیبش عنوان کرده‌اند. در این تیراندازی که در شهر «پوئبلا»ی مکزیک اتفاق افتاد، علاوه بر «ال کالیمبا»، 3 نفر دیگر نیز کشته شدند.

تجاوز به کودکان در ارابه شیطان

راننده «ون» سفید رنگ اهل کارولینای شمالی امریکا که به بهانه خوردن بستنی، کودکان را پس ازفریب به داخل خودرویش کشانده وآنها را مورد آزار و اذیت وتجاوز قرار داده بود، ازسوی پلیس دستگیر شد.
«ایسام فتحی رحــــــــــــــــمان» 51 ساله که با شکایت دو تن از قربانیانش تحت تعقیب قرار گرفته بود، به اتهام آدم‌ربایی از نوع درجه اول و آزار کودکان در انتظار محاکمه است. به گفته سخنگوی پلیس، متهم طی دو ماه گذشته، در کارولینای شمالی نقشه‌های شیطانی‌اش را اجرا کرده بود که پس ازدستگیری تحت بازجویی قراردارد.