ندای گیلان:در این همایش از 44 پاکبان نمونه در زمینه فعالیت‌های ورزشی و قرآنی تجلیل شد

به گزارش ندای گیلان ،فاطمه شیرزاد ظهر امروز در نشست کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی این شهر یکی از برنامه‌های مهم در کارگروه مذکور را ارج نهادن به تلاش کارگران پرتلاش شهرداری رشت در بخش‌های مختلف عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت از فعالیت 900 نفر پاکبان در این شهر خبر داد و افزود: برخی از این افراد دارای مدارک تحصیلی فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پاکبانان شهر رشت،گفت: در این همایش از 44 پاکبان نمونه در زمینه فعالیت‌های ورزشی و قرآنی تجلیل شده است.

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری پلیس راهور گیلان به منظور آگاه‌سازی پاکبانان از حوادث رانندگی برای تأمین سلامت این قشر خبر داد.

شیرزاد با اشاره به انجام تست سلامت‌ برای پاکبانان شهرداری رشت متذکر شد: کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شهرداری رشت به منظور حفظ سلامتی پاکبانان در نظر دارد نسبت به انجام تست سلامت آنها اقدام‌هایی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه پاکبانان به لحاظ دیابت، فشار خون و … مورد آزمایش قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: بروز حوادث رانندگی نیز سلامت و جان پاکبانان را تهدید می‌کند.

شیرزاد با تأکید به توجه بیشتر مسئولان به افراد پاکبان تصریح کرد: افرادی که در حوزه نظافت و سلامت جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند نیازمند نگاه محبت‌آمیز مسئولان برای افرایش انگیزه‌خدمت رسانی هستند.

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی شهر رشت برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری پلیس راهور گیلان به منظور آگاه‌سازی پاکبانان از حوادث رانندگی را یکی از اقدام‌های موثر برای تأمین سلامتی آنها عنوان کرد.