اگر عضو شبکه های اجتماعی یا اهل مطالعه این ستون باشید حتما ماجرای محمد طاهای 7 ساله را خوانده اید که چالش محمد صلاح فوتبالیست مصری را به خوبی انجام داد.

به گزارش ندای گیلان،اگر عضو شبکه های اجتماعی یا اهل مطالعه این ستون باشید حتما ماجرای محمد طاهای 7 ساله را خوانده اید که چالش محمد صلاح فوتبالیست مصری را به خوبی انجام داد. بعد از انتشار جهانی این چالش محمد صلاح‌مصری در اینستاگرام خطاب به محمد طاها گفته است چالشم را شانسی انجام داده ای! و این کودک آبادانی کاری می کند که شبکه های تلویزیون مصر را هم به حیرت و بازنشر وا می دارد. این نابغه فوتبالی چالش صلاح را با پای دیگرش هم انجام داده و خطاب به محمد صلاح می گوید: «من با هر دوپا انجام دادم، توهم با اون پات انجام بده ببینم!»

نقره داغ بخاطر بوق

تصویری از یک فیش جریمه منتشر شد که نشان می داد خودرویی به دلیل بوق زدن ۳۰ هزار تومان جریمه شده است. در ادامه نیز اعلام شده بود مطابق قانون و کد تخلفی ۲۱۲۴، بوق زدن در محل‌های ممنوعه یا بوق زدن غیرضروری جریمه ۳۰ هزار تومانی دارد. خواندن واکنش های کاربران در این باره خالی از لطف نیست. کاربری نوشت: «ازترس جریمه شدن ازاین به بعد دست های بیرون اومده از ماشین برای ابراز احساسات رو شاهد هستیم.» کاربر دیگری نوشت: «کاش این اتفاق یه فرهنگ بشه و الا نیمه شب توی کوچه فرعی مامور نیست تا اونایی رو که برای خداحافظی از میزبان بوق می زنن جریمه کنه.»

گاو پژو سوار دستگیر شد!

این روزها به لطف فضای مجازی ویدئوها و تصاویر عجیبی را می بینیم که پیش از این حتی فکر نمی کردیم انجام شدنی باشند. یکی از این ویدئوها که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت،گاو دزدی با پژو در نهاوند بود. سارق گاو را در صندلی عقب خودرو نشانده بوده که بعد از درگیری مسلحانه با پلیس متوقف می شود. کاربری نوشت: «چطور این حیوون زبون بسته رو بردن تو ماشین؟» کاربر دیگری نوشت: «این چه دزدی بوده، دزد کم عقل، به اندازه پول همون گاو که به ماشین صدمه زده.» کاربری هم نوشت: «با این قیمت گوشت روستایی هایی که دام دارن باید حواس شون رو بیشتر جمع کنن که خدای نکرده مورد سرقت قرار نگیرن.»

 

حرکت مردمی امام جمعه بیله سوار در نزدیکی ایام عید با حضور در بازار و به دست گرفتن پلاکارد و دعوت بازاریان به رعایت انصاف از پربازدیدهای فضای مجازی بود. روی پلاکارد نوشته شده: «مراعات حال محرومان وظیفه ماست. لطفا انصاف انصاف، سودکمتر= برکت بیشتر». کاربری نوشت: «چه یادآوری خوبی کرد امام جمعه، کاش همیشه خدا رو مدنظر بگیریم و به کسانی فکر کنیم که توان مالی کمتری دارند.» کاربر دیگری نوشت: «اگه ما نسبت به هم منصف باشیم با انصاف خیلی از مشکلات حل می شه.» کاربری هم نوشت: «این حرکت قابل تحسین امام جمعه، شکل جدیدی از امر به معروفه که تاثیر زیادی داره.»