حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده  شهرستان های فومن و شفت در پیامی پیروزی خلیل بهروزی فر را در انتخابات تبریک گفت

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده  شهرستان های فومن و شفت در پیامی پیروزی خلیل بهروزی فر را در انتخابات تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

خدمت منتخب مترم مردم غیور شهرستانهای فومن و شفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

جناب آقای حاج خلیل بهروزی فر
با اهداء سلام و تحیات الهی

با سپاس به پیشگاه ایزد منان و ستایش مردمی غیور و هوشیار و تبریک رویداد مهم ۲ اسفند ۱۳۹۸ به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به مردم سرافراز که با حضور شورانگیز خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، عزت ملی کشور را تأمین نمودند، انتخاب جنابعالی را در این رخداد باشکوه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در شرایطی که در صحنه بین‌المللی، کشور عزیزمان تحت ظالمانه ترین تحریم ها و تروریسم اقتصادی است، حضور غیرتمندانه و سخاوتمندانه ملت بزرگ ایران، حکایت از بینش و بصیرت تحسین برانگیزی دارد که قطعاً نقشی اساسی و مهم در پایداری امنیت ایران اسلامی خواهد داشت.

این موفقیت غرورآفرین ملت عزیز میسر نمی‌گشت جز با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و اینک در تعهد نمایندگان جدید و منتخب مردم است که به پاس این حماسه افتخارآفرین ملت، مطالبات بر حق مردم عزیز را در اولویت تدابیر خویش قرار دهند.

بر این باورم با اعتماد و باور به جوانان متخصص و متعهد و مردمان غیور این دو شهرستان و احترام به سلایق و علایق گوناگون می توان همه قله های افتخار را فتح کرد و توسعه دو شهرستان فومن و شفت را در تداوم مسیری که طی دوره ۴ ساله گذشته، احیاء و ریل گذاری شده است به سرمنزل مقصود رساند.

از همه علاقمندان به شکوفایی و سربلندی شهرستانهای فومن و شفت انتظار دارم که در تمام فرصت ها نماینده منتخب را برای پیشبرد هر چه بهتر امور یاری رسانند و بنده نیز برای اعتلای شهرستانهای فومن و شفت و خدمت به مردمان قدرشناس این دیار، از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

بار دیگر در برابر دریای عظمت این مردم بی نظیر و جوانان پرشور که در طی این مدت ۴ ساله از اینجانب حمایت همه جانبه نمودند و به ویژه در مدت اخیر، هم در کنارم بودند و هم پیگیر وضعیت نهایی حضور در عرصه انتخابات بودند، سر تعظیم فرود می آورم و مراتب سپاسگزاری ام را اعلام می کنم.

در پایان از تمامی مسئولین ذیربط اعم از فرمانداران و بخشداران و کلیه عوامل وزارت کشور، هیئت های نظارت و اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ای بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

از حضرت باریتعالی، عزت، رفاه و سلامت همه مردم و خدمتگزاران راستین نظام مقدس اسلامی را در سایه عنایات امام عصر (عج) مسئلت دارم.