بیمه سلامت بعنوان یکی از بیمه هایی که حجم زیادی از مردم را تحت پوشش دارد، یکی از این بدهکاران دانشگاه های علوم‌پزشکی است که باید مدیریت استان این بیمه در جهت رفع این مشکل و همچنین کمک به پرداخت این مبالغ به بخش درمان گیلان تحرک بیشتری داشته باشد.
به گزارش ندای گیلان از رشت، بدهی بیمه ها به دانشگاه های علوم پزشکی یکی از معضلات اساسی مقوله کیفیت ارائه خدمات درمانی این روزها محسوب می شود.
در این میان بیمه سلامت بعنوان یکی از بیمه هایی که حجم زیادی از مردم را تحت پوشش دارد، یکی از این بدهکاران دانشگاه های علوم‌پزشکی است که باید مدیریت استان این بیمه در جهت رفع این مشکل و همچنین کمک به پرداخت این مبالغ به بخش درمان گیلان تحرک بیشتری داشته باشد.
مدیریت بیمه سلامت گیلان که چندی پیش در افطاری حامیان دولت در رشت که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و همچنین استاندار گیلان و نماینده های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مورد انتقاد جدی احزاب اصلاح طلب و حامی دولت قرار گرفت بطوری که میخواستند وی را از سالن بیرون کنند که با وساطت عده ای از اینکار ممانعت صورت پذیرفت.
حال باید گفت آیا سلامت و درمان و پرداخت حقوق پرسنل و پرستاران و خرید تجهیزات دارویی و پزشکی و رسیدگی به وضعیت بیماران توسط علوم‌پزشکی با مطالبات بیمه سلامت و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلوگیری از عزیمت اجباری آنان به بیمارستانهای خصوصی با هزینه های گذاف میلیونی برای مدیریت بیمه سلامت استان دارای اهمیت است یا خیر؟!
در شرایط کنونی و جنگ اقتصادی کشور ضعف و سو مدیریت به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و حتما باید مدیران بالادستی نسبت به این موضوع وارد عمل شده تا حداقل های ممکن برای رفاه در بخش درمان مردم تامین گردد.
با توجه به عنوان مکرر مشکلات مدیریتی در بیمه سلامت استان در سالهای اخیر و انتقال موضوع به این پایگاه خبری، در جهت حفظ منافع عمومی هرچند کوتاه و مختصر به این مقوله مهم پرداختیم تا مدیران بیمه سلامت کشور فکری به حال آشفته بازار  این بیمه در گیلان کنند که در صورت عدم تحقق مطالبات مردمی و دانشگاه علوم پزشکی در جهت خدمت به بیماران به ابعاد دیگری از عملکرد این بیمه در گیلان و کشور خواهیم پرداخت‌.