ندای گیلان:جلسه ی انتظامی گیلان عصر امروز با حضور فرماندهان پلیس گیلان برگزار شد

به گزارش ندای گیلان،حسین نیک‌فرد ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اجرای دو عملیات جداگانه دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در بهمن‌ماه جاری در لنگرود گفت: ماموران انتظامی شهرستان مذکور در مجموع 2 کیلو و 123 گرم انواع مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در عملیات نخست، یک کیلو و 192 گرم تریاک، 432 گرم هروئین، 38 گرم حشیش و 461 گرم سوخته تریاک، شیره، گراس و شیشه کشف و ضبط شده است.

این مسئول انتظامی به تشدید مبارزه با سوداگران و مصرف‌کنندگان مواد مخدر در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای بهمن‌ماه جاری تاکنون 10 قاچاقچی مواد مخدر و 72 مصرف‌کننده مواد افیونی در لنگرود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیاهکل نیز در جلسه مذکور گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی سیاهکل در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پراید را به دلیل انجام حرکت‌های مارپیچ متوقف کردند.

مجید نیکوئی افزود: با استعلام از سوابق خودروی مذکور مشخص شد 20 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده دارد، لذا طبق قانون به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای با خلافی بیش از 10 میلیون ریال توسط پلیس جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: پلیس با متخلفان به‌ ویژه افرادی که با تخطی از قانون جان خود و شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کند.

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه انتظامی استان  گفت: ماموران انتظامی کلانتری 12 هنگام گشت‌زنی به فردی مشکوک شدند که این فرد با مشاهده ماموران بسته‌ای را به زمین انداخت.

وهاب محسن‌نژاد با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با بازرسی بسته به زمین انداخته شده مقداری حشیش کشف کردند، افزود: متهم برای رهایی از اعمال قانون به ماموران انتظامی پیشنهاد سه میلیون ریال رشوه کرد که ماموران وظیفه‌شناس موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهم کردند.

وی به معرفی متهم مذکور با تشکیل پرونده به مقام قضایی اشاره کرد و گفت: شهروندان هر گونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و … در مورد عملکرد پلیس گیلان را به مرکز نظارت همگانی ناجا اطلاع دهند./فارس