مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آستانه دهه فجر ۱۴۰۲ از افتتاح ۲ طرح عمرانی ورزشی با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار و افزایش ۱۸ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، جهانبخش آرمان در آستانه دهه فجر ۱۴۰۲ اظهار کرد: امسال پربارتر از سالهای گذشته ۳۶۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و حوزه جوانان در تمامی شهرهای گیلان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به سرانه ۵۵ صدم مترمربعی ورزش گیلان گفت: در این دهه مبارک ۲ طرح عمرانی ورزشی با ۱۹ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان بابت زمین فوتبال چمن مصنوعی کومله لنگرود و زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی رحیم آباد رودسر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با تقدیر و تشکر از روسای ادارات، هیاتهای ورزشی، خصوصاً هیات پزشکی ورزشی گیلان در افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته گفت: سال گذشته تا دهه فجر ۱۲۱هزار و ۹۵۹ نفر و امسال با تلاشهای انجام شده جامعه بزرگ ورزش در جهت حفظ سلامت و درمان در ورزش این رقم با ۱۸ درصد افزایش به ۱۴۲ هزار و ۴۱۸ نفر رسیده است.

جهانبخش آرمان سال ۱۴۰۲ را سال عرض اندام قهرمانان گیلانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی با کسب ۱۶ مدال رنگارنگ دانست و گفت: سال ۱۴۰۳ سال المپیک پاریس است و بر اساس برنامه‌های حمایتی خود را در جهت حضور بیشترین ورزشکار از ماه‌ها پیش با تشکیل ستاد المپیک در گیلان آغاز کرده‌ایم.

وی گفت: در حوزه جوانان عناوین خوبی نسبت به مدت مشابه در کشور بدست آورده‌ایم و تعداد سازمانهای مردم نهاد جوانان گیلان نیز از ۱۳۳ مرکز به ۱۴۴ مرکز رسیده است.