رئیس شورای شهر رشت با اشاره به ترک فعل های ادامه دار برخی مدیران شهرداری این شهر، گفت: چندین مورد ترک فعل به دستگاه های ذیربط اعلام شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمدحسین واثق کارگرنیا عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مشکلات شهر رشت زیر سرسبزی و بی تدبیری برخی مسئولان پنهان شده است، اظهار کرد: متأسفانه این موضوع سبب شده امروز شهر اولین‌ها در بسیاری از مسائل عقب ماندگی دارد و به نوعی از آخر، اول است‌.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ترک فعل‌های ادامه دار مدیران یکی دیگر از عوامل نابسامانی شهری است، تصریح کرد: از زمان شروع به کار شورای ششم، چندین مورد ترک فعل مدیران شهرداری رشت داشتیم که به نهادهای مربوطه گزارش شد.

وی به برگزاری جلسات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای رفع مشکلات صنفی خبرنگاران اشاره و بیان کرد: پیش نویس تفاهم نامه سه جانبه بین شورا، شهرداری و بسیج رسانه برای پیگیری مشکلات خبرنگاران نوشته می‌شود.

کارگرنیا افزود: گوش کردن به مشکلات مردم دل بزرگی می‌خواهد و از زمان شروع به کار، همواره درب اتاق خود را به روی مردم باز گذاشته و در هر ساعتی پاسخگوی آنها هستم.

وی با بیان اینکه این شورا قول‌هایی به مردم داده و نمی‌تواند نسبت به خواسته مردم بی تفاوت باشد، گفت: اجرای طرح‌ها باید در زندگی مردم محسوس باشد و شورا به دنبال تحقق این هدف است و ثبات مدیریتی در شهرداری باید منجر به توسعه شهر شود.