استاندار گیلان ارتش را نماد میهن‌دوستی، شجاعت و فداکاری دانست و اظهار داشت: ارتش از نخستین روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره و پیوسته در صحنه‌های مهم و فراموش نشدنی پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در راه ارزش‌های اسلام و ایران نشان داده است.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع امروز(یک‌شنبه، ۲۹ فروردین) در مراسم گرامیداشت روز ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت با اشاره به نامگذاری ۲۹ فروردین با عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز روز اقتدار ملی و پاسداشت شجاعانه و خالصانه همه ارتشیان ولایتمدار و احترام به ایثار همه ایثارگران است.

استاندار گیلان با با بیان اینکه ارتش یادآور ایمان و اعتقاد راسخ و حرکت در چارچوب قانون و منافع ملی است افزود: ارتش وظیفه پاسداری از تمامیت ارضی کشور و مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را به شایستگی و باصلابت بر دوش دارد.

وی ارتش را نماد میهن‌دوستی، شجاعت و فداکاری دانست و اظهار داشت: ارتش از نخستین روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره و پیوسته در صحنه‌های مهم و فراموش نشدنی پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در راه ارزش‌های اسلام و ایران نشان داده است.

زارع تاکید کرد: ارتش در همه جا برای اقتدار ایران عزتمند و خدمت بدون چشمداشت به مردم حتی در دشوارترین عرصه‌ها سرمشق و الگو بوده است.

وی با بیان اینکه ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران است به دلاوریمردی‌ها و ایثار ارتشیان در بحران کرونا اشاره و اذعان کرد: مردم هرگز از یاد نخواهند برد که ارتشیان دریادل سال گذشته در دوران اوج همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم با همدلی حماسه‌ها آفریدند.

زارع با قدردانی از همه مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و خدمات خالصانه ارتشیان تاکید کرد: نیروهای ارتش مستقر در گیلان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در آرامش و امنیت مطلوب استان نیز موثر بودند.

گفتنی است، در این مراسم از نماهنگ “من آمده ام ” در وصف همه ارتشیان رونمایی شد.