کنسرت علیرضا طلیسچی در حالی ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد که این خواننده در ادامه تور کنسرت پساکرونایی شهرهای مختلف ایران خود از تمدید این رویداد در کیش و برگزاری در برخی شهرها خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،علیرضا طلیسچی که نخستین کنسرت پساکرونایی خود را ۱۱ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دو سانس برگزار کرده بود، ۱۸ دی‌ماه در سالن کنسرت هال مریم در جزیره کیش و ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه در سالن قصر هتل پارسیان شهر کرمانشاه به روی صحنه رفت و قرار است کنسرت‌هایی را در کرج و پاکدشت برگزار کند و همچنین کنسرت کیش وی برای تاریخ ۲۶ دی ماه تمدید شد.

کنسرت این خواننده ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه نیز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. طلیسچی در این کنسرت با اجرای قطعه زندگی جونم به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مخاطبانش گفت: پس از دو سال که دل همه ما برای یکدیگر تنگ‌شده بود دوباره موفق شدم مقابل چشمان شما قرار بگیرم.

در ادامه قطعه تو فکر می‌کنی کی ای اجرا شد. نفس در ادامه با همخوانی پرشور تماشاگران اجرا شد و این خواننده گفت: حدود چهار سال از فعالیت من روی استیج می‌گذرد و داشتن مخاطبان وفاداری چون شما برای من بسیار زیبا و لذت‌بخش است و هر انرژی‌دارم انعکاسی از حضور شماست.

طلیسچی پیش از اینکه به سراغ اجرای قطعه به خودم بد کردم برود درباره نحوه ساخت آن با همخوانی سعید آتانی توضیحاتی را بیان کرد.
پس از اجرای قطعه ای داد بر من، طلیسچی بخش کوتاهی از آهنگ دیوونه را با همراهی ساز کیبورد و همخوانی حضار و در ادامه با هم‌نوازی تمامی اعضای ارکستر به‌صورت کامل اجرا کرد و پیش از اجرای قطعه آخرش قشنگه گفت: همه ما تمام کسانی که در این سالن حضور دارند و تمام افرادی که روی این کره خاکی زندگی می‌کنیم، هدفی در زندگی داریم و خیلی از ما به هدفمان رسیده‌ایم و لذت می‌بریم و برخی نیز هدفی داریم که قرار است به آن برسیم اما شاید بین ما افرادی ناامید باشند و من یک دعا برای تک‌تک شما دارم؛ امیدوارم برای همه آخرش قشنگ باشه
قطعه دل به دل انتخاب بعدی طلیسچی بود و او پیش از اجرای قطعه قاف اظهار کرد: قرار است برای این آهنگ، ویدیویی کنسرتی تهیه کنیم و اگر قابل بدانید همه شما در این ویدیو حضور دارید، از نظر من فتح نشدنی‌ترین جای قلب یک آدم، قله قاف است.
در ادامه کنسرت، طلیسچی به اجرای قطعه محبوب لیلا و چند قطعه دیگر پرداخت.
محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
کنسرت ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه علیرضا طلیسچی به مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.