فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: احساس خلاء تجربه بازنشستگان در دستگاه های اجرایی و ادارات غیر قابل انکار است و ما هنوز به این تجربیات نیازمند هستیم .

به گزارش ندای گیلان،یونس رنجکش به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در جمع بازنشستگان عضو کانون بازنشستگان  فرمانداری آستارا افزود: یکی از ضعف‌های نظام اداری، عدم پیوستگی کارمندان قدیم و  جدید و انتقال تجربه و مهارت های کارمندان حرفه ای است که موجب وجود خلاء مهارتی در دستگاه‌های اجرایی شده است .

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم در کنار استفاده از  نیروهای جوان متخصص از طریق برنامه ریزی تجربیات افراد کارآزموده و با تجربه به آنان منتقل شود.

وی نبود مهارت ها و تجربیات در دستگاههای اجرایی را برغم برخورداری کارکنان جوان از تخصص یکی از مشکلاتی دانست که کارآمدی و چابکی نظام اداری در دستگاههای اجرایی را با مشکل روبرو کرده است.

وی از بازنشستگان به عنوان گنجینه ها و سرمایه های نظام اداری یاد کرد که باید از آنان در حوزه های مختلف مشورتی بهره مند شد  .

فرماندار آستارا ضمن تبریک هفته دولت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به بیش از ۲۰ نفر از بازنشستگان فرمانداری آستارا از آنان  تجلیل کرد.

در این دیدار که همسر بازنشستگان نیز حضور داشتند، پورواجد رییس کانون بازنشستگان فرمانداری آستارا ضمن تشکر از فرماندار اظهار داشت: این اقدام فرماندار برای نخستین بار انجام می شود که جای تحسین دارد.

وی ضمن اشاره به برخی از مشکلات بازنشستگان خواستار توجه بیشتر به رفع آنها توسط مسوولان شد.

فرماندار آستارا همچنین به مناسبت هفته دولت در دیدار با همکاران اداری فرمانداری ضمن تاکید بر ارایه خدمات مناسب و انجام وظایف اداری خواستار جلب رضایتمندی مردم توسط کارمندان شد.

رنجکش افزود: ما وظیفه خدمات رسانی به مردم را داریم و باید تلاش کنیم به نحو شایسته ای خدمات خود را در نظام اداری انجام دهیم.

وی ضمن تبریک هفته دولت به کارکنان و تجلیل از مقام شهدای دولت با اهدای لوح سپاس از کارمندان فرمانداری تقدیر کرد.