به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: امیدواریم در سال جدید اختیارات استانداران افزایش یابد و این امر موجب می‌شود تا استانداران به صورت عملیاتی‌تر گام بردارند. وی به سفر وزیر راه و شهرسازی به گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های ویژه‌ای برای تکمیل […]

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: امیدواریم در سال جدید اختیارات استانداران افزایش یابد و این امر موجب می‌شود تا استانداران به صورت عملیاتی‌تر گام بردارند.

وی به سفر وزیر راه و شهرسازی به گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های ویژه‌ای برای تکمیل راه‌آهن و آزادراه قزوین‌ ـ‌ رشت صورت گرفته است، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به فضای جدید ایجاد شده در کشور نسبت به تسریع پروژه‌ها اقدام شود.

استاندار گیلان از احداث و تکمیل هتل‌های چهار و پنج ستاره در گیلان خبر داد و یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر تلاش‌های ویژه‌ای در بخش گردشگری و احداث و تکمیل در حال انجام است.

نجفی افزود: می‌توانیم در بخش گردشگری گیلان به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

این مسئول خواستار همت بیشتر دولت در اختصاص اعتبار به طرح شیلاتی پرورش ماهی در قفس شد و گفت: اجرای طرح‌های تجهیز و نوسازی شالیزارها نیز نیاز به کمک ویژه دولت دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه عملیات طرح پرورش ماهی در قفس از چهار ماه پیش آغاز شده است، اذعان داشت: با وجود آغاز عملیات اجرای این طرح، هنوز رقمی برای آن پرداخت نشده است.

وی متذکر شد: توسعه عدالت، مردمی بودن و طرح‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های سال جاری در استان است.