استاندار گیلان بر ساخت و توسعه مجتمع های گلخانه ای با هدف استمرار تولید محصولات کشاورزی در تمام طول سال و جلوگیری از توقف تولید محصولات در برخی از فصول تأکید کرد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،اسدالله عباسی از عملیات اجرایی بهسازی و چهارخطه کردن محور انزلی به رضوانشهر بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه در قطعه‌های مختلف و با زمان‌بندی مشخص تأکید کرد.

استاندار گیلان همچنین با حضور در شهرک گلخانه ای شیلسر انزلی از روند ساخت این مجموعه و زیرساخت‌های مورد نیاز بازدید کرد.
دکتر عباسی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و کشاورزی بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگاران بر ضرورت استفاده از مزیت‌های بخش کشاورزی و رونق تولیدات در تمام طول سال تأکید کرد و گفت: احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای منجر به جلوگیری از توقف تولید محصولات در برخی از فصول می‌شود. 

وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: از توسعه این پروژه مهم کشاورزی، با رفع موانع زیرساختی برق، گاز و دیگر موضوعات همچون پرداخت تسهیلات حمایت می‌کنیم تا شعار سال را در عمل محقق سازیم. 

نماینده عالی دولت در گیلان پروژه کنارگذر بندرانزلی و نیز راه‌آهن رشت-کاسپین-انزلی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با پیگیری مستمر و تأمین اعتبارات مورد نیاز تلاش می‌کنیم تا با کار جهادی، امید را به مردم انزلی برگردانیم.