محمدی گفت:در صورت موافقت شهرداری با تضمین کمیته امداد این اعتبار در قالب تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛ نشست دکتر ثابت قدم شهردار رشت با علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان در راستای ایجاد اشتغال و ساماندهی اشتغال مددجویان در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد گیلان  در این نشست با اشاره به تصویب و اختصاص ۲۰۰۰ زمین شهری از سوی استانداری به کمیته امداد، در سفر اخیر  مهندس فتاح تصریح کرد:  با شرایط موجود بیش از ۱۰۰۰ مسکن در قالب مسکن مهر به صورت پراکنده برای مددجویان ساماندهی شده است.

علیرضا محمدی با اشاره به اقدام تحسین آمیز شهرداری در راه اندازی سرای محلات، گفت: کمیته امداد استان گیلان در شهرستان رشت اقدام به احداث ساختمانی ۴ طبقه  به متراژ بیش از ۴۵۰ متر در راستای ایجاد فعالیت های مشارکتی برای مددجویان کمیته امداد نموده، این ساختمان در سال ۹۶ تکمیل با اهدافی همچون اهداف سرای محلات در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد گیلان،  با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰۰۰  یتیم، ۶۸۰۰ طرح محسنین، ۲۰۰۰ نفر در نوبت دریافت جهیزیه و ۱۵۰۰ خانوار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: کمیته امداد از شهرداری و شورا انتظار دارد که در مصوبات خود  سهم فقرا را لحاظ نمایند.

وی از تخصیص اعتبار ۱۵ میلیون تومانی  برای هر مددجو جهت ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: در صورت موافقت شهرداری با تضمین کمیته امداد این اعتبار در قالب تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.