مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به فعالیت نیروهای کارآمد و توانمند در این نهاد از اجرای ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، ادبی و پژوهشی در کانون خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سید جلیل میر عظیمی امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان گیلان اظهار کرد: تربیت آینده سازانی بالنده و پویا، حاصل جمع هم‌گرایی فرهنگی است.

وی به تشریح اهداف و برنامه‌های این نهاد در خدمات رسانی به تمامی مخاطبان عنوان کرد و افزود: اعتماد خانواده‌ها به کانون پرورش فکری پشتوانه‌ای ارزشمند برای نیل به اهداف به شمار می‌رود.

میر عظیمی به نیروی انسانی کارآمد و اعضای توان‌مند کانون اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی این مجموعه، امکانی مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای مخاطبان محسوب می‌شود و قصد داریم از این ظرفیت‌ها در تعامل فرهنگی بهره‌مند شویم.

وی این نشست هم‌اندیشی را حرکتی در جهت دست‌یابی به این هدف عنوان‌کرد و با تاکید بر این موضوع که دانشگاه فرهنگیان نقطه اوج سرمایه‌گذاری در پرورش معلمان توان‌مند است، ادامه داد: بر همین اساس آمادگی خود را برای ایجاد بسترهای مناسب جهت طی دوره کارورزی نو معلمان در مراکز فرهنگی هنری کانون اعلام می‌کنیم.

میر عظیمی به دیگر بسترهای موجود در مشارکت فرهنگی اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره، مهرواره و نشست‌های تربیتی از فرصت‌هایی جهت همکاری است.