مسئول روابط عمومی حوزه هنری گیلان گفت: اجرای نمایش «تاسیان» که اقتباسی از زندگی «شهید حسن شیخ شعبانی» است به مناسبت هفته هنر انقلاب به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مصطفی مصیب زاده در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای نمایش تاسیان در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این نمایش به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در گیلان به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش تاسیان که اقتباسی از کتاب حسن تی‌شی خاطراتی از زندگی «شهید حسن شیخ شعبانی» است، افزود: شهید حسن شیخ شعبانی در عملیات کربلای ۲ به مقام شهادت نائل آمده است.

مصیب زاده ادامه داد: نمایش تاسیان روایتی روان و دلنشین از نگاه مادر شهید به زندگی اش دارد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری گیلان گفت: محمد پورجعفری از کارگردانان استان با اقتباس از کتاب «حسن تی شیء» نمایشنامه تاسیان را به رشته تحریر درآورده و کارگردانی کرده است.

وی اضافه کرد: در این نمایش «میثم گیلوائی»، «عرفان اقبالی»، «ارشیا زمانی»، «بهار روا»، «زهرا رشیدی»، «فرزاد عبادتی»، «ارسلان حاجتی» و «بهادر صالحی» ایفای نقش می‌کنند.

مصیب زاده تصریح کرد: ریحانه هندی دستیار کارگردان و شایان حریری طراح نور و پونه پورقربان انتخاب موسیقی کار را بر عهده دارند.

نمایش تاسیان از تاریخ ۲۸ فروردین تا یکم اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه نارون روبه‌روی مجتمع آدینه به روی صحنه می‌رود.