معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش از اجرای طرح جی نف GNAF در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از تالش، جلسه بررسی مشکلات و موانع تسریع در فرایند اجرای طرح جی نف GNAF با حضور اعضای ذیربط به ریاست زینب افراز معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش برگزار شد .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تالش با تشریح طرح جی نف گفت : با دستور رئیس جمهور طرح جی نف به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران واگذار شد که با کمک 13 سازمان و شرکت این طرح را اجرایی کند .

افراز افزود : این طرح در ۳ بخش کدپستی، کدیونیک یا امکان اختصاصی طول و عرض جغرافیائی مکان‌ها و سامانه یکپارچه سرویس تقسیم می‌شود.

معاون برنامه ریزی عنوان کرد : که در اجرای آن خیابانها ، محلات و کوچه ها در شهرها و روستاها همنام سازی می شوند و همچنین طرح پلاک گذاری هم در شهرها و روستاها اجرا می شود .

وی افزود: با اجرای این طرح مکان‌ها با یک کد شناخته می‌شوند و مردم از سردرگمی درباره آدرس دهی خارج می شوند.

معاون فرماندار عنوان کرد : براین اساس این پروژه به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری در دو بخش نشانی استاندارد و سیستم یکپارچه سازی املاک کشوردر دستور کار قرار گرفته است.

افراز در پایان گفت: جهت تسریع در اجرای این پروژه نیاز به تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه بخصوص دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با اداره پست است.