رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های جاری سنجش و کاهش مراجعات به پایگاه‌های سنجش و تبادل سریع اطلاعات را از فواید اجرای طرح الکترونیکی سنجش عنوان کرد.

ندای گیلان:سلیمان کابینی‌مقدم در کارگاه آموزشی استفاده از سامانه کاربری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در بدو ورود به دبستان سال تحصیلی 95-94 اظهار کرد: طراحی تکمیل سامانه الکترونیکی ثبت‌نام و سنجش نوآموزان در بدو ورود به دبستان در سطح کشور از ویژگی‌های سنجش امسال است.

به گفته وی، تمام اطلاعات و نتایج حاصل از انجام فعالیت‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته در مدارس و پایگاه‌های سنجش در سامانه مذکور ثبت می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های جاری سنجش و کاهش مراجعات به پایگاه‌های سنجش و تبادل سریع اطلاعات را از فواید اجرای طرح الکترونیکی سنجش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح مذکور می‌توان نظارت بهتر و بیشتری بر فعالیت‌های مربوطه داشت، افزود: سال گذشته سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در 30 پایگاه انجام شد و تعداد 31 هزار و 58 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان از اجرای طرح سنجش نوآموزان از 16 خرداد امسال در 27 پایگاه این استان خبر داد و گفت: سال گذشته به مدت سه ماه از اول آذر تا پایان بهمن‌ماه برای نخستین‌بار طرح سنجش در دوره پیش‌دبستانی انجام شد که 2 هزار و 400 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ابراهیم رستمی، کارشناس سنجش اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان نیز در ادامه کارگاه مذکور درباره نحوه استفاده از سامانه توسط مدیران مدارس و ورود و تکمیل اطلاعات توضیحاتی را ارائه کرد.

کارگاه آموزشی سامانه کاربردی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان سال 95ـ94 با حضور کارشناسان آموزش ابتدایی اداره‌های آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان برگزار شد.