فرماندار لاهیجان گفت: بند “ق” از قانون در شهرستان لاهیجان صد در صد اجرایی شده که نتیجه اش سبز شدن شهرستان لاهیجان در بعد گاز رسانی است

 به گزارش ندای گیلان از لاهیجان سید محمد احمدی در جلسه ای که به منظور برنامه ریزی افتتاح طرح های هفته ی دولت در این شهرستان برگزار شد گفت :  بند “ق”  از قانون  در شهرستان  لاهیجان صد در صد  اجرایی شده  که نتیجه اش سبز شدن  شهرستان لاهیجان در بعد گاز رسانی  است که   انشاء ا… به زودی اعلام  خواهد شد.

فرماندار لاهیجان با اشاره به نقد های غیرمنصافه ای که در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید مطرح می شود خاطرنشان کرد: اگر قرار بود ایران گلستان شود  باید در دولت نهم و دهم  انجام می شد زیرا درآمد کشور از فروش  نفت در آن زمان بسیار بالاتر  از موقعیت  فعلی بود اما  متاسفانه اینکار صورت نگرفت و دولت فعلی وارث بسیاری  از مشکلات  دولت قبلی نیز هست.

  احمدی در ادامه سخنانش  گفت از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی خواستم در جذب اعتبارات عمرانی شهرستان بیشتر با ما  همکاری و تلاش داشته باشد  تا انشاء ا… شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی و عمرانی شهرستان باشیم .

به گزارش ایلنا،  در جلسه مذکور مقرر شد افتتاحیه پروژه ها  روز شنبه  بطور متمرکز در پروژه  باغ نارنج  شهرستان لاهیجان  و روستای سرچشمه با حضور نماینده  دولت در شهرستان  لاهیجان انجام  شود