ندای گیلان:عبدالکریم علیزاده در آیین اهدای جوایز مسابقه کتاب و زندگی با محوریت کتاب « من زنده‌ام» با اشاره به اینکه شناساندن کناب خوب به مردم از برنامه‌های فرهنگی است که باید برای آن برنامه‌ریزی مدونی تدوین کرد، اظهار داشت: تامل در مطالعه امری است که نهضت آن در کشور به واسطه دغدغه‌ای که نیروهای […]

ندای گیلان:عبدالکریم علیزاده در آیین اهدای جوایز مسابقه کتاب و زندگی با محوریت کتاب « من زنده‌ام» با اشاره به اینکه شناساندن کناب خوب به مردم از برنامه‌های فرهنگی است که باید برای آن برنامه‌ریزی مدونی تدوین کرد، اظهار داشت: تامل در مطالعه امری است که نهضت آن در کشور به واسطه دغدغه‌ای که نیروهای فعال فرهنگی داشته‌اند ایجاد شد.

وی با اشاره به مسابقه کتاب و زندگی افزود: اثرگذاری یک کتاب خوب و استقبال مرد از آن را در کتاب من زنده‌ام دیدیم و اقبال عمومی به این کتاب تا حدی بود که در جریان مسابقه 150 هزار تیراژ چاپ در کشور داشت.

دبیر مجمع ناشران انقلاب اسلامی گیلان گفت: اگر فعالیتی در حوزه کتابخوان شکل بگیرد مردم استقبال می‌کنند و کتاب من زنده‌ام با تبلیغات متوسط چین اقبالی یافت و توانست رکورد بزند.

علیزاده در مرحله دوم این مسابقه کتاب خانواده با موضوع نگاه مقام معظم رهبری در مورد خانواده انتخاب شد، تصریح کرد: 31 اردیبهشت ماه پایان مرحله دوم این مسابقه است و در رهگذر این مسایقه از ظرفیت‌های استان استفاده می‌شود تا کتاب بهتر و بیشتر توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان‌های استان مکان‌های مناسب برای عرضه کتاب وجود نداشت، گفت: مجموعه‌هایی برای عرضه کتاب ایجاد کردیم که نمایشگاه‌های حاشیه نماز جمعه از جمله این مکان‌ها است.

دبیر مجمع ناشران انقلاب اسلامی گیلان ایجاد زمینه برای کسانی که کانال ارتباطی بین مردم و جریان توزیع کتاب هستند را مورد تاکید قرار داد و افزود: این تصور غلط امروز در فضای جامعه پمپاژ می‌شود که مردم کتاب خوان نیستند اگر کتاب خوب و با قیمت مناسب به مردم عرضه شود مردم استقبال می‌کنند.