شهردار لاهیجان گفت: شهرداری لاهیجان برای نخستین بار در نظر دارد اجرای تعداد ۲۴ پروژه در این شهر را به روش سرمایه گذاری مشارکتی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
به گزارش ندای گیلان،مسعود کاظمی در گفت و گویی اظهار داشت: به استناد ماده ۹ شیوه نامه سرمایه گذاری مصوب شورای اسلامی شهر لاهیجان و در اجرای بند ۲ مصوبه شماره ۶۰۷۸/۱۹مورخ ۹۷/۲/۶ هیئت عالی سرمایه گذاری و مصوبه شماره ۳۳ مورخ ۹۷/۳/۱۹شورای محترم اسلامی شهر لاهیجان، شهرداری در نظر دارد تعداد ۲۴ پروژه در سطح شهر لاهیجان را از طریق فراخوان عمومی به یکی از روشهای مشارکت (مشارکت مدنی BOT ، BOLT ، …) شریک انتخاب نماید.
مسعود کاظمی با بیان اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاران با اخذ آگهی مورد نظر و تهیه مدارک مندرج در فراخوان علاقه‌مندی خود را به مشارکت با شهرداری در انجام پروژه‌های شهری اظهار کنند، بیان کرد: سرمایه گذاران برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه پروژه ها می توانند درخواست های کتبی خود را مبنی بر تمایل به شرکت در فراخوان و ثبت در دبیرخانه شهرداری به امور پیمان و رسیدگی شهرداری لاهیجان مراجعه نمایند.
شهردار لاهیجان گفت: افراد متقاضی در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره تلفن( ۴۲۲۴۸۴۰۷-۰۱۳) مدیریت سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تماس حاصل نمایند.
کاظمی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان به منظور تامین درآمد پایدار برای شهرداری‌، حرکت به سوی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در شهر زیبای لاهیجان، شهر فرصت های سرمایه گذاری را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان بستر سازی لازم جهت استقبال از سرمایه گذاران را با هدف توسعه شهر لاهیجان که یکی از شهرهای گردشگری مهم کشور می باشد، انجام داده است.
کاظمی گفت: فراخوان سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان فرصتی برای حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی این شهر می باشد.
وی افزود: اینجانب با تعهدی که به شهروندان لاهیجان دارم با هدف آبادانی این شهر و کم کردن بدهی های معوقه و اجرای پروژه های زیرساختی با حمایت اعضای شورای شهر و تلاش کارکنان زحمتکش شهرداری و پشتیبانی مسئولان استان و شهرستان همه تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مردم فهیم لاهیجان از عملکرد خادمان خود در شهرداری راضی باشند و خبرهای خوبی را برای شادی شهروندان به زودی اعلام خواهیم کرد.