فرماندار رشت گفت:افزایش قیمت مرغ یک مشکل است و اینکه این افزایش قیمت ، در تعزیرات و اصناف متفاوت باشد مشکلی دیگر و نباید این تفاوت اصلا وجود داشته باشد .

به گزارش ندای گیلان به نقل از ایلنا،سید عیسی مهدوی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان درزمینه تنظیم قیمت بازار و افزایش قیمت اقلام و کالاها گفت : متاسفانه شکر وضعیت نامناسبی در برخی از بخش ها دارد.

وی در ادامه در بحث افزایش قیمت مرغ نیز افزود : افزایش قیمت مرغ یک مشکل است و اینکه این افزایش قیمت ، در تعزیرات و اصناف متفاوت باشد مشکلی دیگر و نباید این تفاوت اصلا وجود داشته باشد .

این مسئول با توجه به نذورات مردم در ایام محرم،  افزود :کشتارهای خانگی در این ایام ، میزان نظارت بیشتر اداره دامپزشکی را می طلبد.

وی درادامه اظهار داشت با توجه به فرا رسیدن ماه محرم ، باید تمهیدات لازم توسط بخشداران ، شهرداران و مسئولین شهری به گونه ای فراهم شود که مراسمی در حد و ارزش مقام والای امام حسین(ع) برگزارشود.

مهدوی همچنین درباره بازگشایی مدارس اظهار داشت : باید هرگونه مشکل و معضل را در معابر و محل عبور و مرور دانش آموزان مرتفع نمود ودر کل باید مدارس به خصوص مدارس روستایی به گونه ای باشد و مسیرها به گونه ای آماده سازی شود تاروز پر نشاطی برای دانش اموزان رقم بخورد.