همانطور که از نام آن پیداست، این آپدیت جدید قرار است یک سالگی ویندوز 10 که همان آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت به حساب می آید و در تاریخ 29 جولای سال گذشته عرضه شده است را گرامی بدارد

ساناز عظیمی-چند ماه پیش مایکروسافت تایید کرد که نام اولین برورزسانی اصلی ویندوز 10 چیست و گفت که “بروزرسانی سالگرد ویندوز 10” در تابستان امسال عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز زمان عرضه رسمی این آپدیت را تایید نکرده اما به نظر می رسد که در یک پست وبلاگی سهواً این تاریخ را اعلام کرده است. در عنوان این پست آمده است که تاریخ عرضه آپدیت سالگرد ویندوز 10، دوم آگوست خواهد بود. در ادامه خبر باتک شات همراه باشید.

این پست وبلاگی با عنوان “مایکروسافت اعلام می کند آپدیت سالگرد ویندوز 10 در تاریخ 2 آگوست عرضه می شود”  برای مدت کوتاهی به صورت آنلاین منتشر شد و به سرعت از وبلاگ پاک شد.

آپدیت سالگرد ویندوز 10 چندین قابلیت جدید شامل افزونه های مایکروسافت اج، بهبودهای ویندوز Hello، ویندوز Ink، کورتانا و همچنین بهبود در برخی از بخش های رابط کاربری را در خود جای داده است.

این رخداد نشانه ای خواهد بود تا بدانیم که مایکروسافت در آینده نزدیک تاریخ عرضه رسمی آپدیت سالگرد ویندوز 10 را اعلام می کند. افرادی که بی صبرانه منتظر عرضه این آپدیت هستند باید بدانند که این معرفی به این زودی ها اتفاق نخواهد افتاد.

همانطور که از نام آن پیداست، این آپدیت جدید قرار است یک سالگی ویندوز 10 که همان آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت به حساب می آید و در تاریخ 29 جولای سال گذشته عرضه شده است را گرامی بدارد. کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8.1 تنها تا 29 جولای امسال فرصت دارند که بروزرسانی رایگان ویندوز 10 را دریافت کنند و بعد از این تاریخ مجبور خواهند شد که هزینه دریافت آن را بپردازند.

آپدیت سالگرد ویندوز 10 برای تمامی افرادی که از آخرین بیلد این سیستم عامل استفاده می کنند به صورت رایگان ارسال می شود اما افرادی که سیستم عامل خود را از نسخه های قدیمی تر به این نسخه بروزرسانی کنند، باید مبلغ 199 دلار را برای نصب کامل ویندوز 10 پرداخت کنند.