جانبازی گفت:شهرستان رودسر به دلیل وجود فضای مذهبی و فرهنگی درصد کمتری از خانوادها به سمت طلاق کشیده می شوند

به گزارش ندای گیلان  از رودسر:امیرجانبازی رودسری درنشست خبری صبح امروز در آمار بالای طلاق در شهرستان رودسر را به دلیل نبود دفاتر ثبت طلاق در شهرستان های غربی مازندران دانست و افزود: بر اساس بررسی آمارها سال گذشته دفاتر ثبت طلاق، بیش از ۵۲٫۵ زوجین که در دفاتر شهرتان رودسر از هم جدا شده اند شهروندان شهرستان های غرب مازندارن بودند.
فرماندار شهرستان رودسر اظهار کرد: شهرهای تنکابن ،رامسر و سایر شهرهای غرب مازندران به دلیل نبود دفاتر ثبت طلاق به شهرستان رودسر مراجعه می کنند واین امر باعث افزایش آمار طلاق در شهرستان رودسر شده است که از شهرهای نام برده تنکابن بیشترین تعداد ثبت طلاق را به خود اختصاص داده است.
وی با تاکید براینکه شهرستان رودسر به دلیل وجود فضای مذهبی و فرهنگی درصد کمتری از خانوادها به سمت طلاق کشیده می شوند اضافه کرد: نقش خانواده برای ایجاد بستر مناسب و جلوگیری از اختلاف بین زوج ها بسیار موثر است.
وی تصریح کرد: در خصوص جلوگیری از ثبت طلاق شهروندان دیگر شهرستان ها در رودسر و ساماندهی و یشنهاد راهکارهای مناسب در حل این موضوع جلسه ای در هفته جاری با حضور مدیران ارشد استانی و مسئولیی مرتبط در شهرستان برگزار خواهد شد.