مدیرعامل هلال احمر گیلان از اعلام آمادگی برای اعزام نیروهای امدادگر تخصصی به غزه خبر داد و گفت: ۴۵۰۰ نفر از نیروها برای حضور در مناطق جنگ زده اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، هادی سلیمی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با عملیات‌های جنگ طلبانه و زیر پا گذاشتن پروتکل‌های بین المللی مراکز درمانی غزه را مورد هدف قرار می‌دهد، اظهار کرد: امروز امدادگران، پرستاران و پزشکان با اجتماع در مصلای امام خمینی (ره) رشت ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی آمادگی خود را برای ارائه خدمات در مناطق جنگ زده اعلام کردند.

وی با بیان اینکه طی نیم قرن گذشته رژیم غاصب و کودک کش فلسطین ۴۳ بیمارستان را مورد حمله و تخریب کرده است، افزود: امروز امدادگران و کادر درمان در سطح کشور با منطق قدرت و روایتگری می‌خواهند جنایت این رژیم غاصب را به جامعه بین المللی برسانند.

سلیمی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در مجموعه استان و در سطح کشور آماده ارائه خدمت و اعزام نیروهای امدادگر تخصصی است و محموله‌های غذایی نیز بارگیری شده و در صورت باز شدن گذرگاه‌های مرزی به مناطق جنگ زده ارسال می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر گیلان از ثبت نام نیروهای امدادی و درمانی به مراکز جنگ زده خبر داد و گفت: نیروهای ولایتمدار و مردم گیلان نیز تاکنون بیش از ۴۵۰۰ نفر آمادگی خود را برای اعزام به مناطق جنگ زده اعلام کرده‌اند.

وی همچنین در پایان بیانیه کادر درمان نیروهای امدادی هلال احمر را قرائت کرد.