فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعلام آمادگی این نهاد برای کمک به علوم پزشکی برای تسریع در واکسیناسیون کرونا، گفت: آمادگی داریم ظرف یک ماه واکسیناسیون تمام گیلانی ها را انجام دهیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه کار سپاه، بسیج کردن همگان برای صیانت از انقلاب است، گفت: عمل نکردن به حرف امام و رهبری برای کشور مشکل ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اخلاص مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در کارها به آن توجه شود، افزود: باید صادقانه حرف بزنیم و عمل کنیم و از هر چیزی که رنگ و بوی غیر خدایی دارد فاصله بگیریم.

وی بدعهدی و عدم توجه به امانت را از جمله آسیب‌های موجود در مجموعه بسیج و سپاه دانست و بیان کرد: بسیج و سپاه یک مرکز راهبردی است و خودش باید برای حل مشکلات برنامه ریزی کند.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه حجم کار در بسیج باید کم باشد، تصریح کرد: هر هزار جمعیت باید یک پایگاه بسیج داشته باشد و تردد قدمی برای بسیجیان فراهم شود.

وی اصل نظرخواهی و تعامل در بسیج را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: احترام به فکر دیگران باعث جذب بیشتر بسیجیان می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشنهاد این مجموعه به دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا، گفت: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی را داریم.

وی با بیان اینکه تمام پایگاه‌های بسیج باید از نزدیک بازدید و مدیریت شود، ادامه داد: مردم بسیار خوبی داریم که در برابر سختی‌ها و مشکلات صبور هستند و اعتراضات و گله‌های آنها نیز به حق است زیرا عملکرد مسئولان در برخی موارد بسیار ضعیف است.

سردار عبدالله پور با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان گیلانی در کنترل بازار مرغ، ادامه داد: مصرف مرغ استان کمتر از میزان تولید آن است اما باز هم کمبود داریم که مایه تأسف است.