با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال ۲ خودروی حمل بمب برای خنثی کردن مواد منفجره دست ساز در استان در حالت آماده باش هستند، گفت: مقرر شده یک نفر در سازمان‌ها و ادارات برای پیشگیری از وقوع حادثه حضور داشته باشد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس حفظ امنیت و آرامش مردم در این روزها است.

سرهنگ فلاح کریمی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ هزار عدد انواع محترقه و آتش زا خطرناک و غیرمجاز کشف و ضبط شده است، افزود: شهرهای بندرانزلی، رشت و آستانه اشرفیه بیشترین کشفیات را داشته‌اند.

وی تأکید کرد: برای پیشگیری از حوادث ناشی از ساخت و بکارگیری مواد آتش زا و منفجره از اتحادیه رنگ فروشان (فروشندگان سرنج و رنگ) خواست از فروش آهک به نوجوانان خودداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری گیلان تاکید کرد: ساخت بمب دست ساز جز جرایم سنگین بوده و دستگاه قضائی با سازندگان آن برخورد جدی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال ۲ خودروی حمل بمب برای خنثی کردن مواد منفجره دست ساز در استان در حالت آماده باش هستند، گفت: مقرر شده یک نفر در سازمان‌ها و ادارات برای پیشگیری از وقوع حادثه حضور داشته باشد.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه مجرمان شناسنامه دار در چهارشنبه آخر سال تحت مراقبت قرار دارند، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضا با این افراد در صورت هنجارشکنی مجدد برخورد می‌کند.