سرمربی تیم کاراته WSKF ارمنستان گفت: ما چندین سال است که در رقابت‌های جام ایران زمین شرکت می‌کنیم، چرا که حضور در این مسابقات برای ارتقای کاراته ارمنستان مفید است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یازدهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام ایران زمین سبک شوتوکان wskf  اول و دوم بهمن ماه در تهران برگزار شد. در پایان در بخش مردان تیم ایران قهرمان شد، جمهوری آذربایجان در مکان دوم قرار گرفت، عراق و هنگ کنگ هم سوم و چهارم شدند. در بخش بانوان هم ایران مقام نخست را بدست آورد، هنگ کنگ در جای دوم ایستاد و تیم کره جنوبی سوم شد. در مجموع مردان و بانوان تیم ایران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، جمهوری آذربایجان دوم شد، عراق و هنگ کنگ هم در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

آلبرت سرمربی تیم کاراته WSKF ارمنستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری یازدهمین دوره از مسابقات جام ایران زمین که به میزبانی تهران برگزار شد گفت: برای اولین بار نبود که در ایران حضور پیدا می‌کردم این سومین مرحله ای بود که در مسابقات جام ایران زمین حضور پیدا می‌کردم. هر بار که به ایران آمدم پیشرفت و ارتقای فنی کاراته ایران را دیدم. جایگاه کاراته ایران در دنیا بسیار والا است و بخصوص در سبکWSKF در بین کشورهای دنیا واقعا جایگاه ویژه ای دارد.

وی در ادامه افزود: ما سال‌های سال است که از تجربیات کاراته ایران بهره مند می‌شویم. تا جایی هم که بتوانیم و برای ما مقدور باشد در رقابت‌های جام ایران زمین شرکت می‌کنیم چرا که حضور در این رقابت‌ها برای ارتقای کاراته ارمنستان مفید است.

سرمربی تیم کاراته WSKF ارمنستان در ادامه عنوان کرد: کشورهای خوبی در این مسابقات حضور پیدا کردند به هر حال همه حاضرین در این رقابت‌ها دوست دارند از کاراته ایران که حرف اول را در دنیا می‌زند تجربه کسب کنند. بنده به همراه شاگردانم در این رقابت‌ها حضور پیدا کردم و تا تجربه خوبی را کسب کنم.

وی در پایان عنوان کرد: از مسئولان فدراسیون کاراته و احمدصافی برای برگزاری این رقابت‌ها تشکر میکنم. ما دوست داریم بیش از با کاراته ایران در ارتباط باشیم حتی تلاش می‌کنیم اردوی مشترکی را کاراته‌کاهای ایرانی داشته باشند مردمان ایران واقعا مهمان نوازند و ایران کشور بسیار زیبایی است. قطعا اگر در سال‌های‌ آینده نیز این رقابت‌ها برگزار شود حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/ONEHT0