نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی که توسط آمریکا و استکبار جهانی علیه کشورمان به راه افتاده است، گفت: در چنین شرایطی باید مسئولین آرایش جنگی به خود بگیرند

به گزارش ندای گیلان،مصطفی کواکبیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس به رییس جمهور گفت: در فضای جام جهانی و فوتبال هستیم، من هم به رئیس جمهور می گویم حال که تمام فراکسیون‌های سیاسی مجلس از شما حمایت می کنند شما به عنوان مربی فوتبال سیاسی کشور کمی بازیکنان را تغییر دهید. حال که مسئله رفاه مطرح نیست، یک‌مقدار از فورواردها استفاده کنید تا در شرایط جنگی بتوانیم پیروز شویم.

وی افزود: مجلسی‌ها هم قول حمایت می دهند از دولت می‌خواهم کابینه و بازیکنان را تغییر دهند تا از این گُلی که ترامپ فکر می‌کند با خروج از برجام زده، پشیمان شود. لذا این تغییر کابینه توسط رئیس جمهور انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی که توسط آمریکا و استکبار جهانی علیه کشورمان به راه افتاده است، گفت: در چنین شرایطی باید مسئولین آرایش جنگی به خود بگیرند و با توجیه کردن مردم و حفظ انسجام میان خود از شرایط فعلی عبور کنند.