از انتخابتان استقبال میکنم. افکار عمومی با انتخاب شما عملا  بادش خوابید و تخلیه روانی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،از انتخابتان استقبال میکنم. افکار عمومی با انتخاب شما عملا  بادش خوابید و تخلیه روانی شد، شاید انتخابتان بعد از چند استاندار فرصت سوز  غیر بومی !  برای گیلان فرصتی برای نفس کشیدن فراهم اورد . البته بلا شک انتصابتان را مدیون  فضای مجازی و افکار عمومی هستید و متصورم  که میبایست با کارنامه ای مقبول، پاسخی درخور شان مردم نجیب و فهیم گیلان بدهید. انتظاراتم از استاندار گیلان را قبلا نوشته ام و در سایت ها هست در این نوشتار میخواهم به زعم خودم مهم ترین مانع توسعه گیلان را برای بهبود وضعیت بیان کنم

آقای استاندار

گیلان موقعیت ژئواکونومی فوق العاده ای دارد اما روز به روز از ارزش راهبردی گیلان کاسته میشود . اگر بخواهم فقط یک شاخص را شاهد مثال بیاورم میتوانم آمارها و ارقام سرمایه گذاری در گیلان را بیان کنم . برندضعیفی که از گیلان مخابره میشود!گیلان را از فرصت ها وسرمایه گذاری های ملی محروم کرده است . بعنوان یک دانش آموز جامعه شناسی که برروی توسعه و  آینده متمرکز شده , عوامل مختلفی را در این مقوله موثر میبینم ولی نقش مدیران ضعیف و فاسد  بیش از سایر مولفه ها خودنمایی میکند .مدیران فاسد, محافظه کار , باد به پرچم و اقا اجازه ! در جای جای مدیریت گیلان به چشم میخورد . اینان معضل گیلانند معضلی که موجبات فشل شدن تکنوکراسی  و ایجاد تصویری ضعیف از  برند گیلان شده اند .

آقای استاندار

من از شما  بصورت مشخص میخواهم که بیایید ریسک کنید و یک بار فضایی ایجاد کنید تا نامتان برای همیشه در تارک توسعه و پیشرفت گیلان بدرخشد ! توسعه و پیشرفت  نیازمند ویژگی‌های خاص خود است، مدیر دارای اعتماد به نفس میخواهد مدیرانی که ریسک پذیر باشند، مدیرانی با دل و جرات که توانایی اغنای سرمایه گذاران را داشته باشند مدیران سالمی که بتوانند برای سرمایه گذاران اعتماد آفرین باشند .(سرمایه گذاری غیر بومی  برایم تعریف میکرد که برای سرمایه گذاری در فلان نقطه استان  اینقدر تلکه شده ام که دیگر رغبتی برای ادامه ندارم ! البته از این موارد بسیارند  )

آقای استاندار

مهم نیست که این مدیران اصولگرا اصلاح طلب و یا اعتدالی باشند ! مهم اینست که هفت رنگ و همیشه مدیرنباشند . واقعیت اینست که هفت رنگ ها و همیشه مدیر ها  ممکن است زمینه ساز فساد باشند

آقای استاندار

 گیلان یک مدیر برای جهش نیاز دارد مدیری که توان راهبری ” توسعه و پیشرفت” داشته باشد وگرنه  تمشیت امور یومیه را دیگران انجام داده اند و این وضع فعلی حاصل بی عملی آنان است .

آقای استاندار

خیلی ها نگرانند که شما را همین همیشه مدیرهای هفت رنگ دوره کنند ! و بر سر شما همان بیاورند که بر دیگران آوردند .

آقای استاندار

بصورت مشخص پیشنهاد میکنم اتاق فکر توسعه و پیشرفت استان را از نخبگان غیر باندی طیف های مختلف فکری و سیاسی تشکیل دهید به جوانان و جهادی ها بها دهید تا دولت جوان حزب اللهی را که مطالبه رهبری  در نخستین دیدار با دولت سیزدهم بود را با برنامه ریزی دقیق  درگیلان تحقق بخشید  انشاالله خیرش به گیلان و آینده برسد .

محمد_پور_خوش_سعادت