به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی از 10 اسفندماه در این استان خبر داد.

ندای گیلان: فریبرز مرادی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به آغاز فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اظهار کرد: از 10 اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی در گیلان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 112 شرکت حمل و نقل مسافر گیلان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی است، افزود: این تعداد شرکت‌ها بالغ بر 3 هزار و 300 دستگاه وسیله نقلیه را در اختیار دارند که برای نوروز 94 آماده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از تشکیل ستاد جابه‌جایی مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این ستاد به منظور رفاه حال مسافران نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه مسافران برای ثبت‌نام اینترنتی می‌توانند به درگاه‌های فروش بلیت اینترنتی گیلان مراجعه کنند، تصریح کرد: این درگاه‌ در گیلان به نشانی www.gilanmosafer.ir و در کشور نیز www.payaneh.ir نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: از 17 اسفند هموطنان می‌توانند بلیت‌های نوروزی را به صورت حضوری و از طریق پایانه‌های عمومی، دفاتر فروش بلیت در سطح شهر تهیه کنند.

به گفته وی، در نوروز سال 93 بالغ بر 360 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون‌شهری استان جابه‌جا شدند و 101 هزار بلیت نوروزی در طول اجرای طرح نوروزی توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان پیش‌فروش شد.

این مسئول در پایان یادآور شد: 92 هزار بلیت مذکور در نوروز سال 93 به صورت حضوری و 9 هزار بلیت نیز به صورت اینترنتی عرضه شده است.

فارس