متقاضیان شغل در حوزه های مختلف مدیریتی، پشتیبانی، فروشندگی، خدمات و غیره می توانند رزومه شغلی خود را از طریق دایرکت صفحه اینستاگرامی آرش مارکت به مدیریت این مجموعه ارسال کنند تا پس از بررسی های اولیه و احراز شرایط افراد مدنظر، جهت انجام مصاحبه حضوری از آنان دعوت صورت پذیرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از دپارتمان رسانه هلدینگ آرش، همانطوری که پیشتر مدیران این هلدینگ نسبت به اشتغال ۲۰۰ نفر در مرکز خرید آرش زیباکنار وعده داده بودند، این وعده در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور محقق گردیده و مدیریت آرش مارکت آگهی استخدام ۲۰۰ جوان گیلانی را منتشر نمود.
متقاضیان شغل در حوزه های مختلف مدیریتی، پشتیبانی، فروشندگی، خدمات و غیره می توانند رزومه شغلی خود را از طریق دایرکت صفحه اینستاگرامی آرش مارکت به مدیریت این مجموعه ارسال کنند تا پس از بررسی های اولیه و احراز شرایط افراد مدنظر، جهت انجام مصاحبه حضوری از آنان دعوت صورت پذیرد.
تخصص، تجربه، تعهد و کارآمدی از خصیصه های بارز افراد جذب شده خواهد بود که پس از انجام مراحل اولیه استخدام با حقوق مکفی و بیمه تامین اجتماعی کار خود را آغاز خواهند نمود.
با توجه به گفته مهندس وحید اصغرنژاد، مدیر آرش مارکت زیباکنار این مرکز خرید در آینده نزدیک به یکی از موفقترین مارکت ها در حوزه فروش آنلاین و دیجیتال مارکتینگ تبدیل خواهد شد که علاوه بر رونق کسب و کارهای اینترنتی، اشتغال پایدار را نیز به همراه خواهد داشت.
در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ مکان فروشگاه ها قطعاً دلیل بر موفقیت در آن حوزه فعالیت نخواهد بود، بلکه چگونگی عملکرد یک مارکت در فضای دیجیتال و مجازی تعیین کننده میزان موفقیت خواهد بود که با توجه به وجود مدیران متخصص و جوان در هلدینگ آرش و آرش مارکت، این مهم به احسنت وجه محقق خواهد شد.