سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: مرد ۵۹ ساله چابکسری که در حیاط منزل خود مشغول آتش زدن زباله با بنزین بود بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

به گزارش ندای گیلان از رودسر، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: مرد ۵۹ ساله چابکسری که در حیاط منزل خود مشغول آتش زدن زباله با بنزین بود بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سوختن فردی با آتش در در بخش چابکسر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی، آتش‌نشانی و امدادی به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند مردی که در حیاط منزل مسکونی خود مشغول آتش زدن زباله بوده بر اثر ریختن بنزین بر روی لباسش دچار آتش‌سوزی شدید شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه مرد ۵۹ساله بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده این فرد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: با رعایت موارد ایمنی حین انجام کار وعدم استفاده ناصحیح از مواد آتش‌زا می‌توان از بروز اینگونه حوادث دلخراش جلوگیری کرد.