شهردار رشت:

مدیران مناطق شهرداری رشت به صورت میدانی در سطح شهر حضور مستمر داشته باشند

  پرینت
مدیران مناطق شهرداری رشت به صورت میدانی در سطح شهر حضور مستمر داشته باشند
شناسه خبر : 167742 | تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۵ |
شهردار رشت در جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران در آستانه بازگشایی مدارس گفت: شاخص اصلی موفقیت شهرداری، رضایت و افزایش تعامل سازنده با شهروندان می باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، شهردار رشت رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران که با حضور جمعی از معاونین، شهرداران مناطق ۵‌ گانه و مدیران شهری به منظور تهمیدات لازم جهت بازگشایی مدارس برگزار شد، با اشاره به لزوم آماده‌باش کامل مجموعه شهرداری در برابر شرایط جوی پاییزی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بادها و بارش‌های پاییزی، ضروری است تمامی مناطق شهرداری از هم‌اکنون نسبت به ایمن‌سازی معابر، پاکسازی جوی‌ها و کانال‌ها و همچنین هرس به‌موقع درختان اقدام کنند تا شاهد بروز مشکلات برای شهروندان، به‌ویژه دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی نباشیم.

رحیم شوقی با تأکید بر اینکه آمادگی کامل اکیپ‌های عملیات ویژه شهرداری در سطح شهر یک ضرورت جدی است، افزود:مدیران مناطق باید به صورت میدانی در سطح حوزه‌های خود حضور مستمر داشته باشند و اجرای دقیق اقدامات پیشگیرانه را شخصاً رصد و پیگیری کنند.

شهردار رشت همچنین به اهمیت هماهنگی میان بخش‌های مختلف شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اشاره کرد و گفت:تمامی تجهیزات و امکانات شهرداری باید در راستای مدیریت شرایط احتمالی ناشی از بارش‌ها و وزش بادهای شدید پاییزی در آماده‌باش کامل قرار گیرند تا از بروز بحران های احتمالی جلوگیری گردد.

وی افزود:همچنین اورهال ماشین‌آلات، تجهیز لجستیکی و تأمین نیازهای لازم برای زمستان و احتمال بارش برف در دستور کار قرار گرفته شود تا رفاه و آسایش شهروندان تضمین گردد.

رحیم شوقی خاطرنشان کرد: همه این اقدامات در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان، به‌ویژه دانش‌آموزانی است که با آغاز سال تحصیلی بیش از هر زمان دیگری نیازمند محیطی امن و آرام برای تردد و حضور در مدرسه هستند.

شهردار رشت در ادامه با حضور جمعی از روسای نواحی مناطق ۵ گانه با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷، مشارکت شهروندان را عامل مهمی در بهبود خدمات شهری دانست و گفت: از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۷۰ هزار پیام در این سامانه ثبت شده که نشان‌دهنده نقش مؤثر مردم در شناسایی نیازها و مشکلات شهری است.

وی با تأکید بر لزوم اقدام سریع‌تر در برابر درخواست‌های مردمی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد روند رسیدگی در برخی ماه‌ها کاهش یافته و این موضوع ضرورت برنامه‌ریزی دقیق‌تر و استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی شهرداری را دوچندان می‌کند.

شوقی خاطرنشان کرد: نبود امکانات به‌تنهایی نمی‌تواند توجیهی برای تأخیر در پاسخگویی باشد و شاخص اصلی موفقیت شهرداری، رضایت شهروندان و افزایش تعامل سازنده با آنان است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
اجرای ۱۰ پروژه مهم گردشگری و خدماتی در رشت و آغاز همکاری ۷ گروه سرمایه‌گذاری با شهرداری
تفاهمنامه شهرداری رشت و راه و شهرسازی گیلان
رونمایی از نخستین پلاک و کد پستی هوشمند رشت/آغاز طرح از خانه میرزا کوچک‌خان
حل معضل ترافیک رشت در سه فاز کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دنبال می‌شود
واگذاری خانه‌های قدیمی و تاریخی رشت در قالب سرمایه‌گذاری
توضیحات شهردار رشت پیرامون حواشی ایجاد شده در خصوص معاونت عمرانی شهرداری رشت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.