جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از واحدهای صنفی، گفت: ۲۸۰ واحد به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ حسین حسن پور در گفتگویی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی اصناف برای کنترل بهتر این ویروس، اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در شرایط موجود است.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم جدی ستاد ملی و سپس استانی مدیریت و مقابله با کرونا اتخاذ شده است، افزود: بر همین اساس نیروی انتظامی با کمک دانشگاه علوم پزشکی در زمینه اعمال محدودیت‌ها در بخش اصناف همکاری می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف در ایام اجرای محدودیت، گفت: نیروی انتظامی با همراهی اماکن اقدام با بازرسی و بازدید از چگونگی انجام محدودیت‌های کرونایی در بخش اصناف اقدام کرده است.

وی با اشاره به انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از واحدهای صنفی در استان گیلان، اضافه کرد: در همین مدت بیش از هفت هزار و ۶۰۰ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف داده شده است.

سرهنگ حسن پور ادامه داد: با وجود تذکر به واحدهایی که محدودیت‌ها را رعایت نکرده بودند در این مدت ۲۸۰ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وی در ادامه از شهروندان و صاحبان واحدهای صنفی درخواست کرد با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی علاوه بر حفظ سلامت خود در صیانت از سلامت سایر شهروندان نیز همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

مهر