فرمانده انتظامي آستانه‌اشرفیه از دستگيري سارق منزل با 4 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ   عیسی روشن‌قلب  در گفت ‌و گویی، با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران انتظامی با انجام تحقيقات و تعقيب سرنخ‌ها و اقدامات فنی و تخصصی متهم 43 ساله را در این پرونده‌ها شناسايي کردند افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در منزل پدریش در آستانه‌اشرفیه دستگير كردند.
وی تصریح کرد: متهم در بررسي فني پليس به 4 فقره سرقت منزل که شامل پول نقد ،کارت عابر بانک، طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی لوکس بود اعتراف كرد.
سرهنگ روشن‌قلب اظهار داشت: اموال و اشیاء سرقتی کشف شده پس از شناسایی و انجام اقدامات مربوطه و بازسازی صحنه سرقت با تنظیم صورتجلسه تحویل مالباختگان شد.
فرمانده انتظامي آستانه‌اشرفیه با اشاره به اينكه متهم برای سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائي شد از شهروندان خواست، با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن منازل به قفل‌های مطمئن، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.