جلسه ساماندهی تالاب عینک با حضور رحیم شوقی شهردار رشت، محمدحسن واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی، محمدحسن عاقل منش عضو شورا، و جمعی از مدیران شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه‌ای با حضور محمد حسن واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی و محمدحسن عاقل منش عضو شورا با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری تالاب عینک اظهار کرد: باید در قالب سرمایه گذار، از پتانسیل‌های این تالاب استفاده اصولی و اقتصادمحور داشت و این موضوع در اولویت شهرداری رشت قرار دارد.

شهردار رشت با اشاره به پروژه‌های عمرانی محدوده منطقه ۴ علی الخصوص بازآفرینی تالاب عینک افزود: نورپردازی، پیست دوچرخه سواری، کفپوش و فضای سبز شهری از جمله مواردی است که قرار است در این تالاب به بهره برداری برسد.

شوقی در ادامه عنوان کرد: پروژه‌های خوبی همچون تالاب عینک، گیل لند و پارک ۴۵۰ هکتاری در دست اجرا داریم، تلاش می‌کنیم ضعف‌های موجود را برطرف سازیم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی با تاکید براینکه متاسفانه برخی موانع سرعت پروژه‌ها را کم می‌کند گفت: امید است با همراهی مسئولین استانی و شهری بتوانیم برای رشت اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.