استقرار تیم های امدادی برق و ماشین آلات در مناطق/ حرف مدیران ضمانت اجرایی داشته باشد مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بیمه عمومی ماشین آلات دستگاه های خدماتی ضروریست. اختصاص یگان های ویژه و خوردوهای کمک دار به پلیس راه/لزوم اطلاع رسانی بحران به مردم از طریق رسانه ها جانشین فرمانده انتظامی گیلان […]

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بیمه عمومی ماشین آلات دستگاه های خدماتی ضروریست.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: یگان ویژه با آمادگی صددرصد در اختیار پلیس راهور قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بیناد مسکن گفت: امکانات و ماشین آلات بنیاد مسکن در اختیار فرمانداران گیلان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی آمادگی حضور جهت فعالیت در بحران احتمالی برف در پیش روی را دارند.

شفقی گفت:اداره راه رشت ۳ دستگاه گریدر و ۴ دستگاه لودر دارد که البته اگر این دستگاه ها نیز بعلت فرسودگی در حین کار متوقف نگردد که جای نگرانی وجود دارد.

حاجی پور گفت:درگیری و تخریب رسانه ای مدیران به جای حمایت از همدیگر در مدیریت بحران برف به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و همه باید شرایط بحرانی کنار یکدیگر باشند.

بلبل آبادی گفت: ۲٫۴ برابر شرایط عادی چگالی بارش برف قبلی بوده است و همچنین سرعت ۸۰ کیلومتری باد مشکل را بیشتر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت:تیم های امدادی را در مناطق خاص از پیش مستقر می کنیم تا برای اعزام نیروها در برف مشکلی نداشته باشیم.

کمانگیر گفت: بارش ها در ابتدا به صورت مخلوط برف و باران باشد اما از عصر روز پنجشنبه بارش برف آغاز خواهد شد و مناطق مرکزی و شرقی را در بر می گیرد

شعبان پور با تصریح بر اینکه وابستگی به مرکز بسیار مشهود است اظهار کرد:نگاه شهرستان ها به مرکز استان باید محدود تر بشود