استاندار گیلان گفت: هرچند بنده درخواست کردم که نام محروم را از این شهرستان حذف کنند ولی باید قبول کرد که شفت محروم است و نیاز به توجه بیشتر دارد.

به گزارش ندای گیلان ، محمدعلی نجفی صبح امروزدر آیین افتتاح  پروژه برکت شهید رجایی چوبر بیان داشت با گرامیداشتن یاد و خاطره و شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم غریبانه در حال دفاع از اسلام و نبرد با تکفیری های جنایتکار هستند.

استاندار گیلان با تقدیر از تلاش های بنیاد برکت برای ساخت این مدرسه گفت: با دکتر پورمخبر رفاقت ۳۰ساله دارم و انتظار دارم بیشتر از این به گیلان توجه شود.

نجفی پیشرفت و موفقیت را در گرو همدلی و همراهی مسئولین و مردم دانست و افزود: رفع مشکل سنبل آبی در آب بندان ملاسرا نشان دهنده این همدلی است.

وی با بیان اینکه با یمن هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب آرامش در کشور حکمفرماست، افزود: به لطف الهی و تلاش دولتمردان سایه تحریم ها از سر کشور برداشته شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه جای نماینده فومن و شفت در این مراسم خالی است افزود: هرچند بنده درخواست کردم که نام محروم را از این شهرستان حذف کنند ولی باید قبول کرد که شفت محروم است و نیاز به توجه بیشتر دارد.

نجفی به تلاش و کوشش مسئولان برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: تلاش های دولت با وجود تنگناهای موجود قابل لمس است.

نجفی با اشاره به سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: شما دفاعیات آقای روحانی با رییس جمهور قبلی را در کنار هم بگذراید مشخص می شود که ایشان جگونه به دفاع از کیان انقلاب اسلامی پرداخت، صحبت های رییس جمهور بدون ایراد و دربرگیرنده تمام جهات بود.

/کاسپین