هشتمین روز از مسابقات جام ستارگان شطرنج درحالی با باخت شطرنج بازان ایرانی همراه بود که پرهام مقصودلو همچنان تنها شطرنج باز بدون باخت این دوره از رقابتهای تیم منتخب ایران است.

به گزارش ندای گیلان از انزلی،هشتمین روز از مسابقات جام ستارگان شطرنج درحالی با باخت شطرنج بازان ایرانی همراه بود که پرهام مقصودلو همچنان تنها شطرنج باز بدون باخت این دوره از رقابتهای تیم منتخب ایران است.

 شامگاه دوشنبه هشتمین دور از رقابتهای شطرنج جام ستارگان درسالن همایشهای منطقه آزاد انزلی بین تیمهای منتخب جهان و منتخب ایران با هشتمین باخت شطرنج بازان ایرانی دراین رقابتها پایان یافت.
در دورهشتم این رقابتها نایجل شورت از انگلیس بر احسان قائم مقامی پیروز شد و الکسی دریف از روسیه علیرضا فیروز جاء را مغلوب کرد.
روماین ادوارد از فرانسه در یک بازی پایاپای امیررضا پور رمضانعلی را پشت سر گذشت و بازی ایوان سکولوف هلندی با آریا غلامی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
پویا ایدنی در مقابل میرشنکو تن به شکست داد و سارا خادم الشریعه نیز مغلوب جهانگیر وحیدف از ازبکستان شد .
پوریا درینی هم بازی را به مجید شویلی از گرجستان باخت و سید خلیل موسوی نیز با جان الوست از امریکا به تساوی رضایت داد .
شاهین لر پری هم مقابل سرکیسیان از ارمنستان مساوی کرد و پرهام مقصود لو به عنوان یکه تاز میدان شطرنج تیم منتخب ایران با پیروزی در مقابل لی چانک لی از چین همچنان تنها شطرنج بازا بدون باخت ایرانی باقی ماند.
تیم منتخب جهان درنهایت توانست با نتیجه تیمی هفت و نیم بر دو و نیم برای هشتمین روز متوالی به پیروزی رسیده و اختلاف امتیاز خود را با منتخب ایران به 22 و نیم امتیاز برساند.