دشمن درصدد نفوذ سیستمی هست واین نوع نفوذ دارد در مراکز تصمیم گیری وتصمیم سازی کشور صورت می گیرد ویکی از آن مکان ها مجلس است

به گزارش  ندای گیلان، شامگاه گذشته سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان در جمع معتمدین بخش سنگر حضور یافت.

وی ضمن تقدیر وتشکر از حضور مردم در ۷ اسفند وحدت و انسجام را رمز پیروزی اصولگرایان در استان دانست.

سردار علیزاده با بیان اینکه واژه های اصولگرایی واصلاح طلبی باید برای مردم تبیین شود خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب آرایش انتخابات را به دودسته انقلابی وضد انقلاب تقسیم کرده اند.

سخنگو شورای ائتلاف اصولگرایان یاد آور شد :ما باید ببینم آن ضد انقلابی که در اوایل انقلاب در همین کوچه وخیابان ها با آنها مبارزه می کردیم کجا سنگر گرفته اند.

وی به جریان نفوذ وهشدار های رهبر انقلاب اشاره کرد واذعان کرد:دشمن درصدد نفوذ سیستمی هست واین نوع نفوذ دارد در مراکز تصمیم گیری وتصمیم سازی کشور صورت می گیرد ویکی از آن مکان ها مجلس است.

سردار علیزاده اظهار داشت : نماینده شهر ما در خصوص مقاومت اظهار نظری کرد،زمانی که از او در خصوص این اظهار نظر سوالی پرسیدیم گفت :که با وزارت خارجه همانگ کرده بودم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه یکی از جاهایی که دشمن همیشه برای آن برنامه ریزی می کند انتخابات است خاطر نشان کرد : جبهه نیروی های ارزشی وانقلابی با وحدت وهم دلی در این مرحله از انتخابات نیز پیروز خواهد شد.

سردار علیزاد تاکید کرد: تلاش می کنیم تا چند روز آینده از سه نفر اصولگرای حاضر در دور دوم دونفر را معرفی کنیم وانتظار از مردم ونیروهای انقلاب این است که به افراد ائتلاف رای دهند./سنگرما