در چند روز گذشته اخبار و تصاویر گوناگونی در فضای مجازی برای به اجماع رسیدن شورای مشورتی اصلاح طلبان و گزینه های احتمالی ائتلاف اصولگرایان شهرستان بندر انزلی به گوش می رسید

به گزارش ندای گیلان به نقل از رشت پرس، شب گذشته بندر انزلی با فراز و نشیب های فراوانی در ستاد های انتخاباتی نامزدها  همراه بود اما یکی از اتفاقات مهم در این بین اعلام حضور و اعلام مواضع صریح عبد الغفار شجاع و یارانش در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها بود.

در چند روز گذشته اخبار و تصاویر گوناگونی در فضای مجازی برای به اجماع رسیدن شورای مشورتی اصلاح طلبان و گزینه های احتمالی ائتلاف اصولگرایان شهرستان بندر انزلی به گوش می رسید و حال اینکه مشاهده می شود تغییرات اساسی در رفتار انتخاباتی بسیاری از نامزدها اتفاق افتاده و این احتمال همچنان می رود که در روزهای باقیمانده این اخبار نیز ادامه داشته باشد .

اما دیشب سرانجام عبدالغفار شجاع و همراهانش پس از ساعت ها رایزنی و گشت زنی در ستادهای انتخاباتی با حضور در ستاد حسن دادرس و سخنرانی ، مواضع خود را با خود روشن کرد . این اقدام در حالی صورت پذیرفت که خبر حمایت شورای مشورتی از فیروز خوشحال تا آخرین ساعات روز گذشته قطعی به نظر می رسید اما طرفداران و حامیان جریان اصلاح طلبی با انتقادات تندی علیه فیروز خوشحال عدم همراهی خود با وی را اعلام کردند که سرانجام تصمیم بر حمایت از دادرس در دستور کار قرار گرفت که تجربه چند روز گذشته نشان داده این تصمیمات عجولانه ثبات نداشته و شاید مجددا تغییراتی را به دنبال داشته باشد .

در ادامه بخشی از سخنان عبد الغفار شجاع در ستاد حسن دادرس را می خوانیم:

آقای دادرس در طول یکسال گذشته 7 تا 8 بار برای ورود به عرصه انتخابات به بنده مراجعه کردند و اعلام داشتند بنده شما را قبول دارم و تمایل دارم مشاوره بنده باشید! و بنده به ایشان گفتم آقا حسن ، بنده با توجه مسئولیتی که در ریاست جمهوری دارم و همکاری بنده با دکتر نوبخت ، برنامه ای برای ورود به مجلس ندارم ولی باید به اجماع برسیم و شما بیائید و … در پایان این مراسم برخی هواداران با سردادن شعار ” حاج شجاع – دادرس پیوندتان مبارک ” نامزد خود را بدرقه کردند. (توضیح اینکه فایل صوتی و تصویری اظهارات عبد الغفار شجاع موجود می باشد که در صورت لزوم منتشر می گردد )

این درحالی است که چند دستگی و شکاف بین اصلاح طلبان در شهرستان همچنان باقی است و جدال خوشحال ، میرزاپور و دادرس برای کسب نظر اعتماد سران اصلاحات شهرستان همچنان ادامه دارد و این موضوع را می توان به وضوح در ستاد های انتخاباتی نامزدها لمس کرد . صادق درودگر همچنان به حمایت از فیروز خوشحال ادامه داد و با حضور در ستاد وی همچنان بر عهد خود پایبند است و میرزاپور و حامیان دولت خود را نامزد مورد حمایت دولت اعتدال معرفی می کنند و تقسیمات اعضای شورای شهر نیز در جای خود جالب است .

از نکات قابل تامل دیگر در شهرستان بندر انزلی شکاف عمیق اصولگرایان با نامزد مورد حمایت و معرفی شده از طرف ائتلاف بزرگ اصولگرایان و حزب موتلفه اسلامی در استان گیلان بود که منجر به صدور اطلاعیه ها و بیانیه هایی ازطرف اصولگرایان شهرستان بندر انزلی شد .

در این اطلاعیه ها آمده به صراحت عنوان می شود که تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان استان مورد قبول اصولگرایان بندر انزلی نبوده و خود اقدام به معرفی افراد نموده است با این تفاوت که نیم نگاهی به لیست اصلاح طلبان در اسامی منتشره به چشم می خورد .

در این اطلاعیه ها اما نکاتی به چشم می خورد که تعجب همگان را برانگیخت و آن معرفی سه تن از نامزد های انتخاباتی در شهرستان بندر انزلی بود که به ترتیب آقایان خدادادیان ، ستار رجبی، حسن دادرس می باشد و این درحالی است که شهرستان بندر انزلی تنها یک نماینده در بهارستان خواهد داشت و معرفی سه تن از طرف جریانهای سیاسی را می توان عدم رسیدن به یک اجماع دانست که جای بسی تامل است .

aaaaaaaa bbbbbbbbbb

dddddddd ccccccccccc