نماینده ی ولی فقیه در گیلان گفت:حضور آحاد ملت در هر دو انتخابات آینده مملکت را تعیین می‌کند و انتخاب فرد اصلح از وظایف ملت است

ندای گیلان: آیت‌الله زین العابدین قربانی امروز در دیدار با طلاب حوزه علمیه گیلان اظهار داشت: روحانیون و طلاب باید برای بقیه عموم مردم اسوه و الگو باشد و باید حتما در روز چندین ساعت کتاب‌های مهم و لازم را بخوانند تا بتوانند انتظارات را برآورده کنند.

وی افزود: کیفیت درس خواندن‌های امروزی مطلوب نیست و بازدهی مناسب را ندارند، شما طلاب باید با خواندن کتاب‌ها و مرجع‌های متفاوت دانش علمی و دینی خود را افزایش دهید و هیچ‌گاه دست از تحقیق دست نکشید.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بیان کرد: مسئولان استانی و کشوری تمام تلاششان را می‌کنند تا امکانات لازم را ایجاد کنند تا استان گیلان به قطب فرهنگی در کشور تبدیل شود و ذهنیت قدیمی و پوسیده رژیم طاغوتی از بین مردم پاک شود و گیلان را محل عیش و نوش خود ندانند.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: کشور ایران از گذشته تاریخ مهد فرهنگ، هنر و اندیشه بود و ما باید تلاش کنیم تا گیلان را در این زمان مرکز این مهد کنیم و نه تنها برای کل کشور بلکه باید هم برای خودی‌ها و هم برای بیگانگان یک الگو در فرهنگ باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: حضور آحاد ملت در هر دو انتخابات آینده مملکت را تعیین می‌کند و انتخاب فرد اصلح از وظایف ملت است.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید خود انتخاب کنند که چه کسی اصلح است و مسئولان باید با وضع قوانین صحیح فضا را برای انتخاب مردم فراهم و از ورود افرادی که صلاحیت پذیرفتن این مسئولیت خطیر و بزرگ را ندارند جلوگیری کنند و قوانینی را تصویب و اجرایی کنند که تمام راه‌ها برای سوء استفاده نمایندگان از پست و مقامشان بسته شود تا حقوق مردم پایمال نشود./تسنیم