امیرلو گفت:پیش بینی می شود پروژه كلنگ زنی و احداث کمربندی 14 کیلومتری شمال شهر حد فاصل بلوار امام رضا تا میدان جهاد در 220 روز کاری به پایان برسد

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری رشت گفت: پیش بینی می شود پروژه كلنگ زنی و احداث کمربندی 14 کیلومتری شمال شهر حد فاصل بلوار امام رضا تا میدان جهاد در 220 روز کاری به پایان برسد.

مهندس آرش اميرلو  اظهار کرد : سازمان عمران شهرداری رشت در نظر دارد محور مواصلاتی جدیدی در حد فاصل بلوار امام رضا(ع) تا میدان جهاد راه اندازی کند و در دهه مبارک فجر پروژه كلنگ زنی و احداث کمربندی 14 کیلومتری شمال شهر حد فاصل بلوار امام رضا تا میدان جهاد آغاز شد.

وی با بیان اینکه به زودی وارد مرحله خريد و تملك اراضي و املاك خواهیم شد افزود: اجرای این پروژه آغاز ساخت حلقه سوم سراسری رشت خواهد بود و تکمیل این حلقه در سال های آتی و پس از تکمیل این محور صورت خواهد گرفت

امیرلو در خصوص زمان تقریبی بهره برداری از این پروژه گفت: پیش بینی می شود این پروژه در 220 روز کاری به پایان برسد؛ بنابراین اگر از لحاظ جوی شرایط مشابه سال 94 باشد و تملک اراضی و املاک مطابق پیش بینی ها صورت بگیرد تا پایان سال 95 این پروژه به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: این محور مواصلاتی از بلوار امام رضا آغاز و در مسیر خود از حوالی هلال احمر و پستک عبور کرده و به میدان جهاد منتهی می شود و با بهره برداری از این مسیر،حجم قابل توجهی از تردد خودروهای سنگین در داخل شهر رشت کاسته خواهد شد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری رشت با مخل دانستن ساخت و سازهای غیر مجاز خاطرنشان کرد : باید تدابیری بازدارنده در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در نظر گرفته شود تا سازمان به هدف ترافیکی خود از راه اندازی این محور دست یابد.