ندای گیلان:شورای اصلاح طلبان گیلان در اطلاعیه ای مردم گیلان را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد

به گزارش ندای گیلان،شورای اصلاح طلبان گیلان در اطلاعیه ای مردم گیلان را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

بسمه تعالی

ان ا…مع الصابرین

مردم شریف و نجیب گیلان، سبزاندیشان مومن دیار جنگل و دریا

اهالی گیل و دیلم همواره در فراست و تیزهوشی ، زکاوت و همدلی زبانزد ایران زمین بودند و رفتار تاریخی این خطه نشان داده که همسان ترین نسل فکری با افکار و عقاید اصلاح طلبی هستند.

از نشانه های تاریخی گرفته تا رای شگفت انگیزشان به سید اصلاحات و دولت اعتدال نشانگر روحیات و منشهای اصلاح طلبانه ی همدلان گیلانی است.

اکنون این جغرافیای خسته ، این تن شکسته ی تسلیم رطوبت نشده ، این ساحل رودرروی امواج ، این جنگل که گوشش از صدای اره برقی پر شده ، این سپیدرود پرنعمت که سدها جوانی و خروشش را گرفته اند باز هم با زمزمه ی ان ا…مع الصابرین، هم قسم با آرمان هایش اماده همدلی و همنوایی دیگری است.

هم قسم با آرمانهای امام (ره) دوشادوش مردم فرهیخته و پر مهر….

اگر چه تیغ نامهربانی بال پرندگان بلندپرواز همسو و هم مسیر ما را بریدو آسمان را از ایشان دریغ کرد، اما شوق آسمان و رهایی بر تابلوی پرواز ممنوع غلبه خواهد کرد.

شورای اصلاح طلبان استان گیلان ، به نمایندگی از بخش بزرگی ازمردم فرهیخته و متفکر گیلان ، با گلایه از رد صلاحیت بسیاری از فرزندان اصیل و مومن و مبارز این سرزمین که در سوابقشان مجاهدت و ظلم ستیزی و رشادت و اندیشه موج میزد و اکثرا از شانس بالایی برای صعود در رقابتهای مجلس شورای اسلامی برخوردار بودند بر خود لازم می داند که در صحنه حضور داشته باشدو در همین راستا ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات از همگان برای همراهی دعوت می کند.

این شورا ضمن تاکید براینکه راه رسیدن به روزهای بهتر قطعا از مسیر اصلاح و انتخابات و دموکراسی می گذرد ، و این امر در انتخابات ۹۲ تجربه شده که شکرخدا اندک اندک شاهد تاثیر ثمره آنیم،ضمن معرفی کاندیداهای خود در شهرهایی که هنوز کاندیدایی با حداقل نزدیکی فکری و سیاسی وجود دارد خواستار همدلی سبزاندیشان سرزمین میرزاست.

تا بدین ترتیب ضمن اعلام وفاداری مجدد با انقلاب و ارمانهای امام و پاسداری از خون شهدای این سرزمین ، درست ترین مسیر برای رسیدن به فردایی بهتر برای ایران عزیز را طی کند.
این زمستان نیز با حضور گرم و پر حرارت مردم به بهار می پیوندد…

و …استخوان من از انجماد خم شده بود

درخت جای خودش بود و باد خم شده بود

منبع خبر:تدبیر شرق