نجفی گفت: طرح یکپارچه سازی شالیزارها در بیش از 10 هزار هکتار آغاز شده است و تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار گیلان گفت:طرح یکپارچه سازی شالیزارها که در بیش از 10 هزار هکتار آغاز شده است و تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدعلی نجفی امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر با تشریح اقدامات انجام شده در پروژه های سفر دولت تدبیر و امید به گیلان خاطرنشان کرد: ریل گذاری راه آهن رشت – قزوین با پیشرفت 93 درصدی زیرسازی از سمت رشت نیز آغاز شده است و کل ریل گذاری مسیر تاکنون 45 کیلومتر است..

وی افزود: یک باند از بخش اول باقیمانده آزادراه رشت – قزوین به طول حدود چهار کیلومتر تا شب عید زیر بار ترافیک می رود.

استاندار گیلان ادامه داد: طرح یکپارچه سازی شالیزارها در بیش از 10 هزار هکتار آغاز شده است و تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت چهار سد لاستیکی از مصوبات سفر نیز آغاز شده و یک سد در کیاشهر آماده افتتاح است.

دکتر نجفی افزود: ساخت یک پست اسکله در بندرکاسپین از خرداد آغاز شد و ساخت چهار پست اسکله دیگر با سرمایه گذاری دو هزار و 750 میلیارد ریالی بخش خصوصی بزودی آغاز می شود..

وی گفت: بیمارستان های آستارا، رضوانشهر، لاهیجان و لنگرود از 70 تا 95 درصد پیشرفت کار دارند که بیمارستان لنگرود تا قبل از پایان سال جاری بهره برداری می شود

نماینده عالی دولت در گیلان در خصوص پرورش ماهی در قفس گفت: با 40 گروه سرمایه گذار تاکنون مذاکره شده و اولین گروه در دهه فجر امسال، آماده قفس گذاری در ساحل دریا است./ایسنا