کلانتری:در اکثر دقایق این بازی ، هر دو تیم برابر بودند و یا ما برتر از حریف خود بودیم اما فقط در 10 دقیقه اول نیمه دوم تحت فشار بودیم

علی اصغر کلانتری عصر دوشنبه در پایان دیدار تیمهای فوتبال داماش گیلان و فجر سپاسی شیرازگفت : در اکثر دقایق این بازی ، هر دو تیم برابر بودند و یا ما برتر از حریف خود بودیم اما فقط در 10 دقیقه اول نیمه دوم تحت فشار بودیم که متاسفانه در این دقایق یک گل هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم .
وی اظهار کرد : البته پس از به ثمر رسیدن گل تیم فوتبال داماش گیلان ، بازیکنان فجر سپاسی موقعیت های خوبی به دست آوردند اما نتوانستند از این فرصتها استفاده کنند تا در نهایت متحمل شکست شویم .
وی ادامه داد : با این وجود از بازیکنانم رضایت کامل دارم چون بازیکنان فجر سپاسی تمام تلاش خود را در این زمین لغزنده ، زیر بارش باران و در شرایط سخت انجام دادند و از این بابت از بازیکنانم تشکر می کنم .
وی بیان کرد : امیدوارم که در دیدارهای آینده علاوه بر اینکه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم ، بتوانیم از فرصتهای به دست آمده نیز استفاده کنیم تا نتیجه مطلوب را هم کسب کنیم .
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در ادامه خاطرنشان کرد : تمام تلاس خود را به کار می بندیم که به لیگ برتر صعود کنیم و برای رسیدن به این هدف ، از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و امیدوارم که در پایان این مسابقات ، بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم ./ایرنا