ثابت قدم: ضعف‌ هايي است اين را همه ما قبول داريم اما اين بايد در قبال انتقاد سازنده به يكديگر انتقال داده شود نه اينكه تا جايي ضعفي ديديم شروع به سركوب و خط زدن و استيضاح كنيم‌

به گزارش خبرنگارندای گیلان از رشت، ظهر امروزمحمد علي ثابت قدم، شهردار رشت در ديدار صميمانه خود با كاركنان شهرداري منطقه پنج رشت ضمن تبريك فرا رسيدن دهه مبارك فجر گفت: از مهمترين كارهاي شهرداري ارايه خدمات‌ رساني درست و مناسب توسط كارمندان به شهروندان شهراست‌ و اين محقق نمي شود مگر آنكه شهرداري كارمنداني دلسوز، وظيفه ‌شناس ‌و مشرف به سواد شهري مانند شما عزيزان‌ داشته باشد.
شهردار رشت با تشكر از فعاليت ‌هاي پرسنل اين منطقه گفت‌: شاهد آن هستيم كه شما دلسوزانه به اين شهر خدمت مي‌ كنيد، براي همين تمام سعي خود را بر اين خواهم داشت تا مشكلات شما كاركنان شهرداري را بشنوم و به رفع آن در كوتاه ‌ترين زمان ممكن اقدام كنم‌.
در اين جلسه صميمي محمد ‌تقي عبداللهي، شهردار منطقه پنج نيز  با قدر ‌داني از دكتر ثابت قدم براي نگاه پدرانه ‌شان به كارمندان اين مجموعه به ارايه عملكرد اين منطقه پرداخت و گفت: زير ‌سازي و آسفالت خيابان ‌ها، احداث ايستگاه اتوبوس، ‌پياده رو ‌سازي، ترميم و لكه‌ گيري معابر‌، احداث پارك‌، صدور پروانه ساخت‌، از جمله اقداماتي است كه در منطقه پنج شهر رشت صورت گرفته است‌.
در اين جلسه همچنين موسوي روزان عضو شوراي اسلامي شهر رشت با گراميداشت ياد و خاطره شهدا ‌به خصوص شهداي ‌مدافع حرم از جمله شهيد كوچك ‌زاده گفت‌ : هر آنچه ما امروز داريم از خون شهدا است و همه ما وظيفه سنگيني در قبال پاسداشت خون اين عزيزان داريم.اگر اكنون ما اينجا به راحتي و در آسايش كامل نشسته و كار مي‌ كنيم‌ از زحمات علما و شهيدان است. پس تك تك ما در قبال اين هديه بزرگ كه با خون شهيدان به ما داده شده است مسئول هستيم.
موسوي روزان با بيان اينكه شهر رشت امروز به كارگاه بزرگي تبديل شده است گفت ‌: اين تغيير و تحولات ناشي از جسارت و تفكر و دلسوزي شهردار رشت ثابت ‌قدم است ‌كه با توجه به مخالفت هاي زياد در انجام اين عمليات‌ ها پافشاري به انجام آن داشتند ، چرا كه نفع شهر را به نفع خود ترجيح دادند.
‌عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر رشت با بيان اينكه هر شهري بايد برندي داشته باشد، گفت: شهر رشت سال ‌ها به يك شهر يكنواخت تبديل شده بود و هيچ گردشگري حاضر نبود كه لحظه‌ اي در اين شهر توقف كند، ولي اكنون با بهره ‌برداري از اين پروژه ‌هاي در حال احداث مي‌ توان به يقين گفت كه شهر رشت مانند آهن ‌ربايي گردشگر را به خود جذب خواهد كرد و اين به معناي رشد شهري در زمينه هاي اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي است‌.
وي با بيان اينكه سخت معتقد هستم كه راه توسعه و پيشرفت و جبران عقب‌ افتادگي استان و شهر از راه تعامل و همدلي مي‌گذرد تصريح كرد: ‌بر اين نكته اعتقاد راسخ دارم كه افراد بايد معتقد و متخصص نيز باشند و استان و شهر بيشترين ضربه را از عدم تفاهم خورده است و ما نتوانسته‌ايم دست يكديگر را بگيريم بلكه در برخي اوقات متاسفانه پاي يكديگر را گرفتيم. ضعف‌ هايي است اين را همه ما قبول داريم اما اين بايد در قبال انتقاد سازنده به يكديگر انتقال داده شود نه اينكه تا جايي ضعفي ديديم شروع به سركوب و خط زدن و استيضاح كنيم‌. اين براي هيچكس خوب نيست نه براي شهر، نه براي اعضاي شوراي اسلامي. پس بايد دست به دست هم بدهيم و آنچه را كه نفع شهر زيباي ماست عمل كنيم‌.
در پايان اين جلسه كاركنان شهرداري منطقه پنج به بيان مسايل و مشكلات‌ شان با شهردار رشت پرداختند.