نجفی گفت:به مسئولان توصیه می‌کنم شعارگونه صحبت نکنند و با عدد و رقم با مردم صحبت کنیم و آمار واقعی ارائه شود

به گزارش ندای گیلان،محمدعلی نجفی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح 233 کیلومتر راه‌ه روستایی در املش گفت:مردم به مسئولان اعتماد دارند و باید نسبت به مردم راستگو باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هدایت عالمانه برای به فرجام رسیدن برجام را ارائه کردند، افزود: برگزاری انتخابات نیاز به ایجاد فضای آرام در جامعه دارد تا عرصه رقابتی فراهم شود.

استاندار گیلان ادامه داد: به مسئولان توصیه می‌کنم شعارگونه صحبت نکنند و با عدد و رقم با مردم صحبت کنیم و آمار واقعی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه اختصاص قیر برای اجرای راه‌های روستایی با تلاش مدیران در گیلان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: امروز شاخص گازرسانی در گیلان به 85 درصد رسیده و این روند ادامه دارد و املش در سال 95 به عنوان شهرستان سبز در بخش گازرسانی معرفی می‌شود.

نجفی با تصریح بر اینکه دهه فجر جاری یک‌هزار و 71 پروژه در گیلان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: برای این تعداد پروژه یک هزار و 790 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که یک هزار میلیارد تومان متعلق به بخش‌خصوصی است.

وی با بیان اینکه مخالف واردات کالا در کشور هستیم، یادآور شد: فعالیت‌ها باید بر بستر اقتصاد مقاومتی انجام شود.

استاندار گیلان به وضعیت باغ‌های چای اشاره کرد و متذکر شد: سه هزار هکتار باغ‌های چای با افزایش خرید تضمینی برگ سبز احیا شده است.